Gå til innhold

Avbestille ferie med legeerklæring

Anbefalte innlegg

Gjest Fly med Norwegian

Jeg er blitt syk, så vi må avlyse turen som vi har kjøpt nå til uka. Kunne godt flyttet den, men det er ikke satt opp turer utover oktober 09.

Jeg har legetime i morgen for å få legererklæring på at jeg ikke kan reise, men hva med mannen min og de to ungene? Gjelder min erklæring slik at deres billetter også kan kanselleres?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334572-avbestille-ferie-med-legeerkl%C3%A6ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

Om du kan avbestille billettene med Norwegian, avhenger av hvilken type billetter, du har kjøpt. Det kan du lese om på Norwegian sine sider.

Ellers er det avbestillingsforsikringen som må brukes, og der må du lese forsikringsvilkårene, for å få svar på dine spørsmål.

Gjest Shira :o)

Jeg har avbestilt via reiseforsikringen (mastercard siden jeg betalte reisen med det), da ble hele reisen avbestilt pga at jeg var syk.

Sjekk opp i hvilke type billetter du har med Norwegian. Og sjekk reiseforsikringen din, og evnt reiseforsikring dersom du betalte med kredittkort.

Hos var det uansett nok med legeerklæring for meg. Selve selskapet vi booket reisen i beholdt depositumet, men via forsikringen fikk vi det igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...