Gå til innhold

Små glassbiter i foten

Anbefalte innlegg

For ca halvannen mnd siden tråkket jeg på knust glass og fikk to små biter (2mm) i foten.

Det ble tatt ultralyd for å lokalisere og så ble det gjort et snitt for å få di ut. Legen var ikke sikker på om han fikk dem ut og sa at da måtte de bare bli der inn, de ville kapsles inn etter hvert.

Nå lurer jeg veldig på hvor lang tid "etter hvert" er. Jeg har fortsatt intens svie som kommer og går, også når jeg sitter i ro.

Noen fortalte meg at de ikke trodde at glass kom til å innkapsles pga at dette er noe skarpt. Andre skremmer meg også med at glassbitene kan begynne å vandre i kroppen.

Noen som har svar til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334625-sm%C3%A5-glassbiter-i-foten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...