Gå til innhold

Imovane og alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det greit å blande alkohol med Imovane? Eller forsterker alkohol effekten av Imovane?

Bare lurer på om det er trygt å ta 7,5 mg Imovane etter en tur på byen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Imovane i perioder
Skrevet

Min erfaring: Etter 2-3 gl. rødvin går det greit med en halv Imovane ved leggetid eller litt utpå natta(halve av 7.5mg.)

Melba1365380968
Skrevet

Min erfaring er også at det går bra med en halv 7,5 mg imovane etter et par glass rødvin og masse vann. Men det blir mye roping og snakking i søvne av det!!

Gjest Melancholy
Skrevet

Nå har ikke jeg så mye erfaring med alkohol og Imovane, men de få gsngene jeg har kombinert har det gått helt fint. Samme erfaringer med Stilnoct som er i samme klasse. Det er vel ikke å anbefale, dog. Neppe smart å gjøre, men antar at dagen derpå blir bedre enn om man må ligge våken og kjenne eventuell fyllesyke komme snikende gradvis.

Skrevet

Det går helt greit med 7.5mg.

hmm hørtes ikke sunnt ut men.......

Skrevet

Kommer ikke dette inn under det som kalles "blandingsmisbruk"? Eller er det jeg som ikke har forstått helt?

Skrevet

hmm hørtes ikke sunnt ut men.......

Det som ikke er sunt er å ha dette som fast rituale. Å ta 7.5 mg imovane etter noen glass på byen èn gang eller to spiller ingen rolle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...