Gå til innhold

melatonin og cipralex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mine forslag

Du sier at du tar cipralex om kvelden. Er det er spesiell grunn til at du tar den da? For de fleste er det best å ta den om morgenen. Årsaken til at det anbefales å ta den om morgenen er at en lettere får sove om kvelden da. Jeg ville prøvd ut dette først. Ellers er det ikke noe i veien for å prøve melatonin sammen med cipralex.

Gjest mine forslag

Jeg tar melatonin og cipralex til kvelden og det fungerer utmerket. Har aldri hørt at man skal ta cipralex på morgenen for da å få bedre nattesøvn. Trodde ikke den hadde innvirkning på søvnen.

Det er en ganske vanlig anbefaling, og har vært tatt opp flere ganger her inne på forumet. For de som sliter med søvn og bruker å ta den om kvelden, er det nærliggende å svitsje over til morgenen for utprøving.

Individuelle forskjeller vil finnes.

Gjest nytt nick i dag

Du sier at du tar cipralex om kvelden. Er det er spesiell grunn til at du tar den da? For de fleste er det best å ta den om morgenen. Årsaken til at det anbefales å ta den om morgenen er at en lettere får sove om kvelden da. Jeg ville prøvd ut dette først. Ellers er det ikke noe i veien for å prøve melatonin sammen med cipralex.

jeg blir så trøtt på dagen om jeg tar cipralex om kvelden

Gjest nytt nick i dag

jeg blir så trøtt på dagen om jeg tar cipralex om morgenen..(mener jeg..) :)

Annonse

Gjest nytt nick i dag

Jeg tar melatonin og cipralex til kvelden og det fungerer utmerket. Har aldri hørt at man skal ta cipralex på morgenen for da å få bedre nattesøvn. Trodde ikke den hadde innvirkning på søvnen.

jeg blir kjempe rtøtt og gåen på dagen hvis jeg tar den tilig. liker å ta den rett frø jeg hopper i seng.

Så melatonin er ikke farlig i det hele tatt? hva gjør det hvordan merker jeg det ?ca lang tid tar det ?

Onsdag1365380628

Så melatonin er ikke farlig i det hele tatt? hva gjør det hvordan merker jeg det ?ca lang tid tar det ?

Jeg har brukt melatonin hver kveld i snart to år. Tar en tablett når jeg pusser tennene og en halvtime senere er jeg behagelig trøtt og sover godt hele natten. Det er ikke vanedannende, jeg kan greit holde opp i perioder om jeg synes nattesøvnen er bra uten. Har ingen bivirkninger og det er heller ikke farlig å ta.

Jeg har alltid hatt søvnvansker og har tidligere prøvd det meste av tradisjonelle søvnpreparater. Dette fungerer perfekt for meg. Jeg bestiller fra England, det er både billigere og bedre enn hva som fåes på resept her til lands. Så slipper man å diskutere med legen for å få resept også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...