Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Hun jeg er sammen med har et problem med at hun blir veldig sår i skjeden etter samleie.

Vi har lange forspill, og hun blir veldig våt. Men etter 5-10 min med samleie får hun rifter i skjedeåpningen. Vi har også prøvd med ekstra glidemiddel.

Riftene kommer uansett om det er penis eller finger som brukes.

Pga. dette har vi veldig sjeldent sex. ca. 1gang pr. mnd./hver 2 mnd.

Jeg har prøvd å prate med henne om problemet, men hun vil ikke gå til lege for hjelp, eller prøve å gjøre noe med det.

Jeg har valgt og ikke presse meg på med sexen, men heller la henne få ta den tiden hun trenger. Problemet nå er at et begynner å gå utover forholdet vårt.

Før vi fikk barn(2år siden). Kunne vi ha sex 1-2 ganger om dagen, og det var aldri noe problem med sårhet/ømhet.

Jeg vet hun har vært litt plaget med sopp og har brukt canesten.

Så nå har tørken vært her i 2 år og det ser ikke ut til at den forsvinner med det første.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334700-s%C3%A5rhet-i-skjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Ja...

Men er det ikke noe man kan gjøre med det? utenom Canesten?

Tror det er viktig at hun får en lege til å se på det. Jeg skjønner godt at hun ikke har særlig lyst, men det er nok ikke så lurt å ta flere soppkurer uten at en lege har fått tatt prøve for å sjekke om det virkelig er sopp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...