Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonhymus

Det varierer jo med hvor mye man har å gjøre ellers, hvor krevende jobben er den uka og slike ting. Hos oss kan det variere fra 1-5 ganger omtrent. Normalt hos oss er vel 2-3, jeg skulle gjerne hatt enda litt oftere, men synes det er for galt å mase når jeg tross alt får såpass mye.

Gjest Demostenes

Det kommer jo veldig mye an på kvaliteten på partneren. Om f.eks. kona ikke er særlig sexy, og er blitt enda mindre sexy med årene, så vil jeg tro at lysten hans forsvinner etter hvert. (Men i det skjulte vil han nok begjære de yngre og langt deiligere damene... kanskje han til og med vil ha sex med dem? Ikke umulig).

Lykke til!

Det kommer jo veldig mye an på kvaliteten på partneren. Om f.eks. kona ikke er særlig sexy, og er blitt enda mindre sexy med årene, så vil jeg tro at lysten hans forsvinner etter hvert. (Men i det skjulte vil han nok begjære de yngre og langt deiligere damene... kanskje han til og med vil ha sex med dem? Ikke umulig).

Lykke til!

he he.. vi har vært sammen i 1 1/2 år og det har vel egentlig alltid vært sånn mellom oss, at jeg har mest lyst. Sexen er helt fantastisk når det skjer. skulle bare ønske at vi hadde det litt oftere......

Annonse

Lykke til!

Enig der. Jeg nærmer meg 40 og har null problemer med ereksjon, men jeg tenner ikke lenger på kona. Hun har lagt seg ut mye siden jeg traff henne og jeg må innrømme at kropp og utseende betyr mye for meg. Jeg trives faktisk bedre med å tilfredsstille meg selv fremfor å ha sex med henne.

Gjest meningen min

Enig der. Jeg nærmer meg 40 og har null problemer med ereksjon, men jeg tenner ikke lenger på kona. Hun har lagt seg ut mye siden jeg traff henne og jeg må innrømme at kropp og utseende betyr mye for meg. Jeg trives faktisk bedre med å tilfredsstille meg selv fremfor å ha sex med henne.

Da synes jeg du bør vurdere å gå fra kona di. Ingen fortjener å bo sammen med noen som ikke vil ha dem.

jeg syntes du er skikkelig lumpen mot kona di, gert ert...:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...