Gå til innhold

Hvis ikke nikkelallergi, hva da?

Anbefalte innlegg

Gjest Svarttrost

Datteren min på 8 år fikk hull i ørene i desember, men nå har det dukket opp et problem.

For et par måneder siden fikk hun betennelsesliknende felt spredt ut fra under ørepynten. Mye puss, sår over hele øreflippen.

Hun gikk uten noe i ørene en lang stund, og nå nettopp prøvde vi igjen, denne gangen med sølv.

Etter bare en kort dag begynte det å bli rødt under øredobbene. Dette roet seg litt i løpet av natten, da de var av.

Hvis det er nikkelallergi så ville hun vel ikke ha reagert nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334740-hvis-ikke-nikkelallergi-hva-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svarttrost

Har hun hatt de samme øredobbene hele tiden? Om hun har byttet til et par med nikkel i (det kan være nikkel også i gulløredobber) så kan hun godt reagere på dem nå.

Hun brukte de samme over en lengre periode da det ble sånn. Nikkel i sølv? Og gull? Jeg har mye å lære.

Hun brukte de samme over en lengre periode da det ble sånn. Nikkel i sølv? Og gull? Jeg har mye å lære.

''Nikkel i sølv? Og gull? Jeg har mye å lære.''

Jepp. Jeg tåler stort sett ingenting i ørene, noen gulløredobber tåler jeg, andre ikke og det blir i dyreste laget å prøve seg frem med akkurat det. :o) Men kjøpte et par på hurtigruta (av alle steder!) i vår som jeg faktisk tåler! Ikke kostet de mange kronene heller, men jeg fant jo ikke ut at det gikk helt fint før etterpå - hadde jeg visst det skulle jeg kjøpt flere par!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...