Gå til innhold

Øyelokkoprasjon

Anbefalte innlegg

Ble operert for tunge øyelokk for 2 år siden,dette ble dekket av det offeltlige,oprasjonen ble ikke som forventet, kirurgen fjernet alt for mye hud, dette er blitt bekreftet av andre plastikkirurger samt en øyeleg, at snittet ligger for høyt.Oprasjonen er heller ikke pent utført, har fått en kantete markert øvreøyelokk rand, samt litt innhullete øyne. Kan jeg søke om erstatning for dette?? Synet er blitt svakere siden dette inngrepet.Øynene er blitt mere sensetiv for lys osv. Kan dette komme av inngrepet??? Det skal også nevnes at en øyelege har konstantert at venstre øyelokk ikke kan lukkes helt igjen.har i tilegg et drag på øyelokket som er ubehagelig. Synet er også blitt mest svekket på venstre øye.Er det noen som har noen som har opplevd det samme?? Anita

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334742-%C3%B8yelokkoprasjon/
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

ssc1365381266

Jeg ble operert for snart et år siden på begge øyelokk. Operasjonsarrene er meget stramme og jeg har hele tiden hatt problemer med røde og irriterte arr. Arrene er fortsatt markerte men ikke så røde som de var de første månedene. Etter operasjonen ser øynene mindre og mer sløve ut enn før operasjonen. Øyelokkanten svir og er irritert og øyenvippene vender nå mer rett ut, mens de før var buet oppover. Øynene har endret fasong og var både større og "penere" før operasjonen.

Synet er svekket på venstre øye og jeg har problemer med å lese. Blir fort sliten på øynene. Etter operasjonen er jeg i tillegg svært plaget av hovne øyne. Spesielt ved neseroten og under øynene. Ser ut som jeg er døds-sliten, hele dagen.

Har prøvd å ta dette opp med den som opererte men opplever at de fraskriver seg ansvaret og heller sier at de ikke kan hjelpe meg. Har brukt en ”formue” på legebesøk, øyekremer, øyedråper og nye briller uten at det er blitt bra. Dette går på helsa løs og jeg vet ikke min arme råd. Legen sier at han aldri har vært borti liknende og heller ikke har noen hjelp for meg.

Dersom du får hjelp eller gode råd vil jeg gjerne vite om det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334742-%C3%B8yelokkoprasjon/#findComment-2826567
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest maxmara

Jeg ble operert for snart et år siden på begge øyelokk. Operasjonsarrene er meget stramme og jeg har hele tiden hatt problemer med røde og irriterte arr. Arrene er fortsatt markerte men ikke så røde som de var de første månedene. Etter operasjonen ser øynene mindre og mer sløve ut enn før operasjonen. Øyelokkanten svir og er irritert og øyenvippene vender nå mer rett ut, mens de før var buet oppover. Øynene har endret fasong og var både større og "penere" før operasjonen.

Synet er svekket på venstre øye og jeg har problemer med å lese. Blir fort sliten på øynene. Etter operasjonen er jeg i tillegg svært plaget av hovne øyne. Spesielt ved neseroten og under øynene. Ser ut som jeg er døds-sliten, hele dagen.

Har prøvd å ta dette opp med den som opererte men opplever at de fraskriver seg ansvaret og heller sier at de ikke kan hjelpe meg. Har brukt en ”formue” på legebesøk, øyekremer, øyedråper og nye briller uten at det er blitt bra. Dette går på helsa løs og jeg vet ikke min arme råd. Legen sier at han aldri har vært borti liknende og heller ikke har noen hjelp for meg.

Dersom du får hjelp eller gode råd vil jeg gjerne vite om det.

Jeg bare lurer på om du også er operert på offentlig sykehus? Jeg har tenkt og gjøre dette inngrepet og vil ikke oppleve det dere to har gjort. Jeg skal gjøre det privat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334742-%C3%B8yelokkoprasjon/#findComment-2841172
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...