Gjest Liker forumet! Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Har det alltid vært stor aktivitet her? 0 Siter
signaturløs Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Ja, det har det vel. Velkommen! :-) 0 Siter
Gjest Magna Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Ja, det har det vel. Velkommen! :-) Helt enig. Jeg liker også forumet. Ellers hadde jeg aldri vært innom her. ) Men nå savner jeg frosken. Hvor har frosken gjordt av seg? 0 Siter
signaturløs Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Helt enig. Jeg liker også forumet. Ellers hadde jeg aldri vært innom her. ) Men nå savner jeg frosken. Hvor har frosken gjordt av seg? fFosken er her enda hun. Ikke så lenge siden jeg så henne. Var det tidligere i dag, tro? 0 Siter
frosken Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Helt enig. Jeg liker også forumet. Ellers hadde jeg aldri vært innom her. ) Men nå savner jeg frosken. Hvor har frosken gjordt av seg? Frosken hopper rundt som vanlig :-) Hyggelig at du fortsatt er her fra tid til annen. Du har mye å bidra med - både som følge av faglig og personlig innsikt. 0 Siter
Gjest Magna Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Frosken hopper rundt som vanlig :-) Hyggelig at du fortsatt er her fra tid til annen. Du har mye å bidra med - både som følge av faglig og personlig innsikt. Takk for det frosk. Vi får fortsette å bidra litt. ) Lykke til videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.