Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er i min 34 uke og får ikke plass til mat mere,jeg får plass til ei brødskive men da er jeg sprekkferdig.

Hadde en utrolig kvalme i 3 døgn for noen dager siden og det romstrerte mye i magen, kan gutten ha snudd seg og gjort det slik at jeg rett og slett ikke har plass til mat mere? Han har nemlig ligget med rompa ned over lengere tid. Er det vanlig å ha plass mangel i uke 34? Gutten min er ca 2 uker forann i vekst( sa legen på kontroll og ul for ca 3 uker siden)

Sliter også med endel menssmerter i ryggen og rundt magen lengere ned, dette har jeg hver dag og regner med at det er kynnere.

Dette er vel et tegn på at det blir fødsel om noen uker?:-)

Håper du har råd

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33485-f%C3%A5r-ikke-plass-til-mat-mere-uke-34/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Dessverre så er detta ett vanligt problem i slutet av graviditeten. Barnet tar nu stor plats inne i magen och detta medfører att den trycker på magsæcken. Du får førsøka att æta små portioner åt gången och istællet æta ofta. Nær barnet sjunker ned i bæckenet och huvudet då evt blir fixerat/festet, så brukar det bli bættre plats før mat.

I vecka 34 ær det vanligt och normalt att ha kynnere. Detta ær dock inget tecken på att førlossningen ær næra førestående. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...