Gå til innhold

Kvaler....

Gjest In between

Anbefalte innlegg

Gjest In between

Sliter litt igjen. Er kanskje kommet i en slags livskrise (?), som følge av at det ble slutt med meg og kjæresten og blablabla. Jeg arbeidet et år, og følte da at jeg resignerte litt, mistet troen på fremtiden o.s.v. (dette var en jobb jeg ikke likte).

Så jeg bestemte meg i siste liten for å kaste meg over studier igjen, søkte på det mest interessante jeg kunne finne på restetorget.

Jeg sikler på en master etter jul, men studerer nå et fag på universitetet for å slå ihjel litt tid, pluss at det er gøy å studere + møte nye mennesker. Det sosiale aspektet her er veldig viktig. Jeg har savnet å ha et fellesskap å være i /følte ikke helt det var det på jobb).

Jeg tar også noen poeng over nett, for å komme inn på master. Så jeg er dobbeltbooket egentlig.

Og jeg har så vondt inne i sjela fordi jeg ikke kan gå 100% inn i studiene, jeg føler meg dårlig (det er også et vanskelig studie jeg tar på universitetet) fagelig, men også fordi de andre i min klasse jo har ambisjoner, de skal ta hele bacheloren.

Jeg føler meg bare useriøs. Jeg prøver virkelig å favne over det hele, og alle sier jeg kan klare det (alle tror jeg kan klare alt!), men jeg vet faktisk ikke om jeg kan det. Jeg kan kutte ut å komme på undervisning, men det er liten klasse, og fravær blir tatt, slik at alt blir så gjennomsiktelig, og ikke slik jeg hadde trodd.

Det er bare typisk meg å gå inn i noe sånt noe uten å vite hva jeg går til. Fra surr, til mere surr...

Samtidig er det deilig med det sosiale, og jeg skal ha et alternativ for å få penger, orker ikke gamle jobben i alle fall, og det er vanskelig å finne noe nytt i disse dager (tro meg, jeg har prøvd).

Jeg sliter med at følelsene går opp og ned. Jeg sliter med følelser overhodet. I morgen kan alt ha forandret seg, da blir alt bra igjen, og jeg får "ny giv", det går bare så opp og ned, at jeg ikke vet hva jeg skal.

Jeg stoler ikke helt på meg selv, og vil avvente det hele litt før jeg tar en beslutning. Men det er vanskelig....

Måtte bare få det ut. Beklager om det var feil forum.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334854-kvaler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...