Gå til innhold

Er hun fremdeles interessert?

Anbefalte innlegg

Kjæresten min møtte for noen måneder siden en kjæreste fra sin ungdom. De var sammens for 10-15 år siden og forholdte varte da i 3 år (vi har nå vært sammens i 1 1/2 år). Jeg visste ingenting før han sa at han tilfeldig hadde møtt henne, og at hun deretter hadde sendt han en del mail. Det dreide seg om 5-6 mail i uken, men det var kun om dagligdagse ting. Jeg synest det var litt mye mail uansett hva de handlet om.....De hadde tross alt hatt null kontakt i løpet av disse årene og bor i samme by!

Han sier at han ikke tror hun gjør det for annet enn å være hyggelig! Det kan så være, sa jeg- men da hadde hun vel ikke sendt så mange mail i uken? Litt rart det da siden hun er gift og har 3 unger i dag.... Hva mener dere andre? Er mannfolk så blåøyde eller vil dere bare ha i "pose og sekk"? Det hadde vel vært normalt med 1-2 mail i mnd., etter min mening.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334871-er-hun-fremdeles-interessert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er vel ensom i ekteskapet, da, og prøver å forlyste seg litt med å puste på glørne... Du kan fortelle din mann at du syns dette er upassende,og at en så hyppig kontakt er med på å gjøre at du føler deg truet. Men utover det er det vel lite du kan gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...