LurveLuna Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har nå vært syk i 5 uker, startet med en forkjølelse, utviklet seg så videre til lungebetennelse. Begynte da på pencilin å lungebetennlsen dempet seg. Derpå fikk jeg urinveisinfeksjon- av å på AKUTT 3 ganger. Fikk prøve 2 forskjellige medisiner mot dette men reagerte med elveblest å siste gangen opphovnet hals. Ble da lagt inn på sykehuset pga den opphovnede halsen. ( er egentlig ikke særlig allergisk) På sykehuset tok de røngen av lungene, EKG, blodtrykk, urinprøve å masse blodprøver. alt så fint ut. På sykehuset begynte jeg å få balangseproblemer, blurrete syn, stikk i brystet å press på hode. De tok ikke videre undersøkelser å kunne ikke svare meg på dette. Nå har jeg vært hjemme i snart en uke å jeg merker at eg har IGJEN fått UVI. Svimmel, dorlig balangse, burrete syn, ennå litt hoven hals, dotter i ørene, øresus, knitring av bihulene ( som at det komemr et trykk) trykk i hode, kaldsvetting om natten, kvalme, urolig mage, sliete spytt som kommer opp å til tider mister følelsen enkelte steder i kroppen. hva kan dette være. De sa at lungebetennelsen var borte. Bihulebetennelse? Noe farlig. Blir snart gal, er sååååå lei av å gå til legen nå å aldrig bli frik eller få noe svar! Har du noen gang opplevd noe lignende?? takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/334888-virus-p%C3%A5-nervesystemet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.