Gå til innhold

Gikk ned fra 225mg til 75mg (fikk sexlysten tb.)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Javel? Og det skulle liksom være interessant?

Onaner så mye du vil du, men hold det for deg selv!

''Javel? Og det skulle liksom være interessant? ''

Jeg antar dette innlegget kan være nyttig for andre som bruker samme medisin og som føler at sexlysten har forsvunnet med medisinbruken.

''Javel? Og det skulle liksom være interessant? ''

Jeg antar dette innlegget kan være nyttig for andre som bruker samme medisin og som føler at sexlysten har forsvunnet med medisinbruken.

Kanskje det, men det kan jo få andre til å trappe ned medisindosen på egenhånd (autosep.) bare fordi de da kan onanere/få tilbake sexlysten.

Jeg går ikke på Efexor i det hele tatt, og jeg har heller ikke sexlyst i det hele tatt...

;-)

Kanskje det, men det kan jo få andre til å trappe ned medisindosen på egenhånd (autosep.) bare fordi de da kan onanere/få tilbake sexlysten.

Jeg går ikke på Efexor i det hele tatt, og jeg har heller ikke sexlyst i det hele tatt...

;-)

''men det kan jo få andre til å trappe ned medisindosen på egenhånd''

Ja, det kan du sikkert ha rett i.

Jeg er ikke kompetent til å uttale meg om doseringen av denne medisinen er noe man burde eller ikke burde tilpasse på egenhånd;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...