Gå til innhold

Les dette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest du ække morra mi heller

Både Ulvinnen, "du er ikke mora mi" og Bookworm gir tilbakemeldinger som jeg har sett her på psykiatriforum i det siste.

Den innstillingen disse tre viser er både uhøfflig og ganske dum. Ofte skal det ikke mer til for enkelte mennesker enn å skrive "Les dette" eller anmode om et eller annet.

Hvorfor svarer dere slik? Er det godt for dere å være vemmelige eller hva er det?

problemet er DITT og ingen andres!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334940-les-dette/page/2/#findComment-2811223
Del på andre sider

Ja, dessverre er det helt normalt - og logisk også i mine øyne. Kroppen sliter, bruker masse energi på å takle sykdommen (jeg har hoveddiagnose fibromyalgi, og dermed masse smerter) og på mine dårlige dager er jeg fryktelig irritabel. Det kan nok vises her inne også, det er jeg fullstendig klar over, men her skjerper jeg meg ikke på samme måte som overfor familie og venner. Jeg beklager, men folk her inne betyr så mye mindre for meg enn de jeg er glad i, så her kan det nok komme noen eksplosjoner fra meg:-)

Jeg klarer heller ikke å gå rundt på puseluse med mannen min når jeg har det dårlig, men det betyr ikke at jeg noe mindre glad i ham av den grunn. Så at kjæresten din på sine dårlige dager skriver at han er glad i det på meldinger, skal du glatt overse - han er akkurat like glad i det, men det er ikke det som står i fokus den dagen - da er man nede på det helt basale med å klare å komme seg igjennom dagen på en så god måte som overhodet mulig.

Fikk du svar på det du lurte på? Hvis ikke, bare kom med oppfølgingsspørsmål, gjerne på meldinger så vi ikke kupper tråden til Magna.

Tusen takk for svar! Ja, det er jo logisk at det er slik...er bare ikke så lett. Forferdelig å se hvor mye den sykdomen stjeler fra et menneske:( Ønsker deg god bedring fremover og håper på at du kan bli helt frisk.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334940-les-dette/page/2/#findComment-2811765
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar! Ja, det er jo logisk at det er slik...er bare ikke så lett. Forferdelig å se hvor mye den sykdomen stjeler fra et menneske:( Ønsker deg god bedring fremover og håper på at du kan bli helt frisk.

Klem

''Ønsker deg god bedring fremover og håper på at du kan bli helt frisk.''

Tusen takk:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334940-les-dette/page/2/#findComment-2811807
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...