Gjest usikker Skrevet 17. august 2001 Del Skrevet 17. august 2001 Hei! Jeg har vært sammen med en pike nå i mange mnd, hun er 17år, jeg er 20år. For ca to mnd siden, startet hun på p-pillen. Vi hadde sex før denne perioden (cd 1mnd), men da ubeskyttet, i den form at jeg ikke lot det gå inni henne. Vi prøvde med kondom, men ingen av oss, synes det er noe særlig bra. Etter hun begynte på p-pillen (symfase) hadde hun blødninger i kjeden, lik mens, men mørkere blod i en hel mnd. Hun har ikke hatt mensen siden det, det vil si hun skulle hatt mensen på slutten av den perioden hun hadde blødninger, men det hadde hun ikke. Vi tenkte dette var pga at hun hadde hatt blødninger så lenge, samt at det var første gang hun brukte p-pille. At dette var grunnene, samt at hun ville få mensen kort tid etter. Hun har fremdeles ikke fått mensen, det har gått ca 3 uker. Å når vi har samleie nå, så har hun smerter. Det vil si når jeg er lengst inni henne. Jeg har ikke noe unormalt stor penis (ca 18cm), så jeg tviler på at det er derfor. Hun skal ha neste menstrasjon om 8 dager..Noen ganger sier hun dert ikke er vondt, altså vi kan starte å ha samleie, men så sier hun at det er akkuat som om jeg treffer noe inni henne, å da får hun vondt. Hun blir kåt å alt det der sier hun, å hun har veldig lyst, helt frem til å kjenner det begynner å gjøre vondt igjen. Vi har prøvd å la være å ha sex i 3-4dager..men det hjalp ikke noe. Jeg blir selvsagt veldig redd for henne, for dette kan jo ikke være normalt. Hun har veldig lege skrekk, så vi har ikke vært hos legen. Men skal dit i begynnelsen av september pga sjekk iht p-pille. Spørsmålet mitt er hva gjør at hun har smerter under samleie nå, og hvorfor hadde hun blødninger i nesten en hel mnd etter oppstarten av p-pillen? Håper på snarlig svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33495-smerter-under-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 17. august 2001 Del Skrevet 17. august 2001 Hvis hun ikke får mensen i pausen på p-pille bør hun sjekke om hun kan være gravid. Ved smerter i forb. med samleie bør hun få en undersøkelse, det kan være forskjellige årsaker som betennelse og endometriose (les i helseleksikon). Hvis hun får smerter også utenom samleie bør hun søke lege umiddelbart, ellers kan hun vente til avtalt time. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33495-smerter-under-samleie/#findComment-130236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.