Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man kjenner det "fort i hode" etter å ha drukket alkohol,kan det ha noe med psyken å gjøre?

Har virkelig ikke pleid å føle meg beruset etter to cider!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alkohol kan også virke sterkere om en er veldig sliten, har spist eller sovet lite.

Skrevet

Alkohol kan også virke sterkere om en er veldig sliten, har spist eller sovet lite.

Er sliten da,men tror det er pga lavt jerninnhold i blodet. Dette var ubehagelig,føler meg rett og slett rar i hodet!

Skrevet

Endel medisiner kan forsterke virkningen av alkohol. Antipsykotika og benzodiazepiner etter hva jeg vet.

Tar ikke medisiner,tok en vival i går "i smug",har sluttet. Bare fire igjen nå til krisesituasjoner. Er så fjern på en måte og nummen i kroppen,angrer virkelig på de ciderene nå.

Skrevet

Jeg har det helt motsatt. Drikker svært sjeldent, kanskje et par ganger i året, og da helst vin. Men merker nesten ingenting.

I februar var jeg i 40 års lag. Hadde med meg en flaske vin som jeg nesten drakk opp, men merket altså ingen tegn på beruselse.

For ikke så lenge siden var jeg på klassefest og hadde med meg fire cider. Merket ingenting etter å ha drukket dem. Det var først når jeg fikk en drink av ei klassevenninne at jeg merket at jeg ble litt beruset.

Så jeg har motsatt problem. Jeg blir tydeligvis ikke så lett beruset. Ser ut som om jeg tåler en del. Enda jeg også går rundt og er kronisk sliten. I tillegg bruker jeg Cipralex 20 mg pr dag.

Så vet ikke hva det skyldes, verken det med deg eller det med meg. :-)

Skrevet

Det ser ut for at vi reagerer veldig forskjellig på hvor mye vi tåler av alkohol. Vet at x går det fort til hode på, og spessielt hvis dette er på tom mage

Skrevet

Det ser ut for at vi reagerer veldig forskjellig på hvor mye vi tåler av alkohol. Vet at x går det fort til hode på, og spessielt hvis dette er på tom mage

Måtte bare legge meg jeg i går. Var merkelige greier,pleier å tåle mer enn det. Var fullstendig surrete,var på vei til å gjøre ting flere ganger,men glemte hva det var jeg skulle. Hadde ikke tom mage heller.

Skrevet

Jeg har det helt motsatt. Drikker svært sjeldent, kanskje et par ganger i året, og da helst vin. Men merker nesten ingenting.

I februar var jeg i 40 års lag. Hadde med meg en flaske vin som jeg nesten drakk opp, men merket altså ingen tegn på beruselse.

For ikke så lenge siden var jeg på klassefest og hadde med meg fire cider. Merket ingenting etter å ha drukket dem. Det var først når jeg fikk en drink av ei klassevenninne at jeg merket at jeg ble litt beruset.

Så jeg har motsatt problem. Jeg blir tydeligvis ikke så lett beruset. Ser ut som om jeg tåler en del. Enda jeg også går rundt og er kronisk sliten. I tillegg bruker jeg Cipralex 20 mg pr dag.

Så vet ikke hva det skyldes, verken det med deg eller det med meg. :-)

Hehe,rart er det ihvertfall ;-)

Har også opplevd tidligere å ikke bli beruset,selv om det var det jeg prøvde på. Og da gikk jeg på medisiner.

Skrevet

Måtte bare legge meg jeg i går. Var merkelige greier,pleier å tåle mer enn det. Var fullstendig surrete,var på vei til å gjøre ting flere ganger,men glemte hva det var jeg skulle. Hadde ikke tom mage heller.

Det ser ut som at det er en kombinasjon av flere ting her. Vilke medisiner en tar sammen med alkohol, skal en i vertsfall tenke over.

Skrevet

Det ser ut som at det er en kombinasjon av flere ting her. Vilke medisiner en tar sammen med alkohol, skal en i vertsfall tenke over.

Ikke lurt å blande medisiner og alkohol nei...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...