Gå til innhold

Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest deprimert58

NHD har i ett tidligere innlagg slått fast at jeg er "Psyk".Jeg sover 8-9 timer om natten og minst 2 timer om dagen,Dette er vel ikke normalt?Har vel en depresjon?

Virker ikke som om 20 mg cipramil er nok for meg,bør jeg spørre min fastlege om å få øket dosen?

Har en slags plan i mitt hode om å oppnå den siste store søvn,men føler at jeg er for feig for det siste skrittet.At jeg har 2 barn i 20 årene kan også være en sperre.

Føler vel at livet mitt har stått stille de siste 7 årene.

Står opp i 9.30 tida(Ofte 10.30),tar cipramil,kaffe og noko attåt.Frokost.Da jeg ofte blir trøtt av frokost og cipramil sover jeg en time.Henter posten.Er på internett ca 30 min da det er dyrt.Logger meg på lenger etter kl 17.Leser mer i min Harry Potter bok.Leser mist 10 sider per dag.(Ofte 20)spiser sen lunsj i 16 tida,må sove middag en time da jeg blir trøtt.

Forsøke å holde meg våken fra kl 17-01.30 da jeg legger meg.Mye tv men også en god del på nettet da det er som billigst.

Middag i 20 tida,blit trøtt,men med kaffe holder jeg meg våken og legger meg sent.

I løpet av dagen sjekker at katta har mat og vann.Leser avisen og "later meg"Har aldri noe som helst energi.Sitter jeg stille i mer en 10 minutter,sovner jeg.

Har brukt cipramil(Citalopram) i over 5 år nå.

Hva kan jeg gjør for å komme ut av denne onde sirkelen.

Hygiene og klesvask er det dårlig med.Huset er både rotete og uvasket.Har aldri gjester.Naboene begynner å klage på at det er rotete rundt huset også

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334977-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...