Gå til innhold

Store, Stygge Hemmeligheter.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Orio

14

• Lillemus

3

• Lotte :o)

3

• Colette

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg stemte ikke SV

Jeg er veldig glad i klassisk musikk (i tilleg til nesten all annen musikk, men hater Svenkstopp, Vassenggutane, Heidi Hauge osv osv)

Leser det meste, men sliter med de såkalte "klassikerne" som alle visst må lese hvis en skal ha noe å si i litteraturdebatter:-)

Dessuten elsker jeg å sove lenge om morgenen (og da mener jeg leeeenge), og gjør det også når mannen kan stå opp med snuppa...

Annonse

Gjest latsabben!2

Jeg elsker smågodt og sjokolade.

Jeg har det ganske rotete og litt møkkete.

Jeg har ikke vasket vinduer enda i år, men jeg har tenkt.

Jeg har et barn.

Jeg har høyskoleutdanning.

Jeg stemte SV.

Jeg jobber med noen av de svakeste i samfunnet.

Jeg tisser i dusjen.

Jeg betaler regninger ved forfall.

Jeg styrer økonomien i huset.

Jeg er nøye på kildesortering.

Jeg liker ikke å kjøre bil om vinteren.

Jeg leser sjelden bøker.

Jeg setter helse og familie foran jobb.

Jeg bruker store deler av fritida mi foran pc'en selv om jeg heller burde vasket, ryddet og pusset opp.

Jeg stemte noe annet enn jeg har gjort før. :o)

Jeg digger Vassendgutane, norske viser (Lillebjørn osv), Bee Gees og mye musikk fra 80-tallet.

Jeg har ikke lest noe av Henning Mankell og Håkan Nesser kommer jeg ingen vei med.

''Jeg har ikke lest noe av Henning Mankell og Håkan Nesser kommer jeg ingen vei med.''

Hva er det du sier? ;-)

Jeg mener det.

Det handler om selvbilde og selvfølelse, og hva "vi" ser ned på oss selv for/skammer oss for/prøver å skjule for andre.

''Det handler om selvbilde og selvfølelse, og hva "vi" ser ned på oss selv for/skammer oss for/prøver å skjule for andre.''

Ok... Prøver du å skjule for andre at du ikke liker klassisk musikk, og at du liker krim? Hva er poenget med det? Jeg orker ikke å late som jeg liker noe jeg ikke kan utstå...

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253302923' post='4214245]

''Det handler om selvbilde og selvfølelse, og hva "vi" ser ned på oss selv for/skammer oss for/prøver å skjule for andre.''

Ok... Prøver du å skjule for andre at du ikke liker klassisk musikk, og at du liker krim? Hva er poenget med det? Jeg orker ikke å late som jeg liker noe jeg ikke kan utstå...

Det er vel forskjellen på oss. Du er trygg nok på deg selv til å vise frem de sidene, det er ikke jeg. Dessverre.

Gjest Nickløsheletia

OK, får vel bidra da:

Jeg stemte AP, men angret da V viste seg å gjøre det så dårlig.

Skulle stemt dem om jeg kunne valgt om igjen.

Jeg elsker 80/90-talls Pet Shop Boys, og balladene til Phil Collins :-)

Jeg leser ikke bøker.........!

Du stemte AP og angret da det gikk dårlig med Venstre?

Du er klar over at vi hadde fått en borgelig regjering om det hadde gått bra med venstre?

Har du forsøkt alt?

Forferdelig synd at du skal ha det sånn...

Jeg har vel ikke forsøkt alt, men veldig mye. Medisineringen er visstnok bra. Jeg går til samtaler med en dyktig behandler. Jeg får oppfølging i kommunen. Jeg tar sovemedisiner, uten søvn blir alt mye verre. Jeg trener, går turer, er sammen med mennesker jeg av erfaring tilfører meg noe positivt. Jeg prøver å spise regelmessig og rimelig sunt. Innleggelse ønsker jeg ikke.

Flere tips til hva jeg kan gjøre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...