Gå til innhold

Store, Stygge Hemmeligheter.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Orio

14

• Lillemus

3

• Lotte :o)

3

• Colette

3

Mest aktive i denne tråden

Nei, jeg vet ikke... jeg er ikke på langt når så flink som deg til å gjøre de positive tingene, men har det nok mye bedre allikevel... Cipralex har hjulpet meg endel mot depresjonen - har liksom blitt "sterkere" - om det gir noen mening.

Ellers har du vel ikke vært til ECT? Uten at jeg vet at det er noe alternativ for deg... ville bare minne på at det alltids er håp.

Sett bort fra at ti ville hester ikke ville fått meg til å gå med på ECT-behandling er det heller ikke noe de tilbyr hvis det ikke er snakk om alvorlig depresjon. Så ille er det ikke enda, heldigvis.

Og hvordan vet du at du har det bedre enn meg? Kanskje det bare er jeg som syter mye?

Nei, for å være alvorlig, vi har begge våre problemer og det går opp og ned.

Gjest mikkelina

Nei, jeg vet ikke... jeg er ikke på langt når så flink som deg til å gjøre de positive tingene, men har det nok mye bedre allikevel... Cipralex har hjulpet meg endel mot depresjonen - har liksom blitt "sterkere" - om det gir noen mening.

Ellers har du vel ikke vært til ECT? Uten at jeg vet at det er noe alternativ for deg... ville bare minne på at det alltids er håp.

----ps ---- kanskje DU har det bedre om du kan hjelpe andre?? Du skinner jo av interesse for andre i din samtale med Orio :o))

Gjest mikkelina

He..he...:-) Hva er vitsen med røyking av vannpipe? Skjønner ikke helt dette jeg :-)

Det er jo en form for røyking da, populært enkelte andre steder i verden. Sikkert sosialt og godt for dem som liker det. Jeg prøvde med eplesmak, det var.. en pussig opplevelse. Men hver sine lyster :-)

Annonse

Du stemte AP og angret da det gikk dårlig med Venstre?

Du er klar over at vi hadde fått en borgelig regjering om det hadde gått bra med venstre?

''Du er klar over at vi hadde fått en borgelig regjering om det hadde gått bra med venstre?''

Og takk for det! :-)

Gjest Nickløsheletia

''Du er klar over at vi hadde fått en borgelig regjering om det hadde gått bra med venstre?''

Og takk for det! :-)

Ja, takk og pris for at det ikke bli det:-) Jens og Co har gjort en bra jobb. Ikke minst under finanskrisen og det er vel det folk har skjønt.

Annonse

Jeg stemte noe annet enn jeg har gjort før. :o)

Jeg digger Vassendgutane, norske viser (Lillebjørn osv), Bee Gees og mye musikk fra 80-tallet.

Jeg har ikke lest noe av Henning Mankell og Håkan Nesser kommer jeg ingen vei med.

Pst:

Har du lest Håkan Nessers bøker om Gunnar Barbarotti?

Jeg kommer heller ikke noen vei med de tidligere bøkene hans, men de siste om Barbarotti er bra.

Pst:

Har du lest Håkan Nessers bøker om Gunnar Barbarotti?

Jeg kommer heller ikke noen vei med de tidligere bøkene hans, men de siste om Barbarotti er bra.

Jeg husker faktisk ikke om jeg har prøvd meg på "Menneske uten hund" eller ikke... Tror jeg har fått en psykisk sperre på Nesser. ;o)

Det er vel forskjellen på oss. Du er trygg nok på deg selv til å vise frem de sidene, det er ikke jeg. Dessverre.

En mental øvelse er likevel å tenke over hvem det er som bestemmer og får verdilegge ulike ting. Noen av tingene en har på egen gremmeliste er egen tilkortkomming på områder som er viktige for en, andre ting er egentlig andres gremmeliste, men du putter det på din.

Det er vel forskjellen på oss. Du er trygg nok på deg selv til å vise frem de sidene, det er ikke jeg. Dessverre.

Litt til:

''Jeg stemte SV.

Jeg er ikke spesielt begeistret for klassisk musikk.

Jeg leser krim i stedet for Ibsen.''

På denne listen er det kun ting du velger å vektlegge negativt. I seg selv er de helt nøytrale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...