bambi90 Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Hei. Er ei jente på 19 år, er mye plaget med hodepine, men i det siste har jeg vært syk i 3 uker, et skikkeli virus, vært til legen to ganger, men de kunne ikke gjøre noe. Men nå de to siste dagene har jeg blitt skikkeli slapp, føler meg veldig svak i kroppen, klarer nesten ikke å holde mobilen min til øret, og har litt feber, og skikkeli vondt i venstre del av hodet mitt, blir plutselig svimmel i 10-20 sekunder så går det over, så går det 20 min så kommer det tilbake igjenn. Har aldri vært så her dårlig form før, så aner ikke hva jeg skal gjøre. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Jeg synes du bør ringe legen igjen på mandg og be om en hastetime - du må undersøkes skikkelig! Evt kontakte legevakt om du ikke orker vente til mandag. Forlang å bli tatt på alvor! Masse lykke til!! 0 Siter
frosken Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Bor du hjemme? I såfall synes jeg du skal be en av foreldrene dine om å kontakte lege og forklare hvor dårlig du er. Hvis du skulle bli enda verre, så tror jeg du bør dra på legevakten. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Ring legevakta!! Noen ganger må man rett og slett _kreve_ å bli undersøkt skikkelig, så du må ringe og MASE! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.