Gå til innhold

Eksen kommer uanmeldt med ungene i hans helger

Anbefalte innlegg

Gjest -trøbbel med eksen..

Hva skal jeg gjøre?!?!!

Er skilt fra barnas far, og har truffet en ny mann.

Vi hadde bestemt oss for å vente med å fortelle ungene våre noe fordi vi ikke har vært sikre, men jeg har fortalt min eks at jeg har en ny på trappene..

(Jeg sa dette fordi han har spurt og gravd i ukesvis).

Nå har min eks begynt å snakke om min nye kjæreste mens våre unger er der. Jeg har bedt ham slutte med det.

Han er sykelig sjalu... og har hele tiden kommet uanmeldt til meg med ungene når de er hos ham for å "hente" ting. Jeg har sagt han ikke kan det, nettopp fordi jeg en dag kan ha besøk...

I dag skjedde det altså..

Han og vår eldste kom i formiddag, og min nye kjæreste var her..

Min eks verken så på meg eller svarte meg da jeg spurte om noe..og datteren vår ringe siden og stilte sp.mål..

Hva i huleste skal jeg gjøre med ham?? Det han gjør nå er jo mer skadelig for ungene våre enn noe annet og jeg blir tvunget til å "dra de inn" i noe jeg har villet vente med til jeg har vært sikker...

Åååå, jeg er så frustrert!!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

1) Slutt med å fortelle din eks noe som helst om hva du gjør eller hvem du er sammen med. Han har ikke noe med det, og du skal avvise alt når han spør og graver.

2) Fortell barna dine den versjonen du vil at de skal vite. Det er bedre at de hører sannheten fra deg enn halvsannheter fra din eks.

3) Ikke ha med deg kjæresten hjem til deg. Vær hos ham eller reis bort.

Been there, done it.

Han er en sjalu ulykkelig mann som åpenbart ikke er ferdig med deg. Siden du nå ikke er sammen med han kenger, har han ingen makt, og må dytte ungene foran seg for å få vite noe om ditt liv og dine nye erobringer. Finne på fiktive ærender osv.

Syns du skal bestille time på familievernkontoret el lign, og si dere må reforhandle samværsavtalen. Da kan du insistere på å sette inn et eldd i avtalen der han binder seg til IKKE å oppsøke deg med barna når han har samvær med dem - dersom noe akutt kommer på, kan barna selv ringe og etterlyse klær , utstyr el lign de savner (de høres ut til å være store nok til det.)

Ikke la deg invadere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...