Gå til innhold

Hvor viktig er avstand for forholdet?

Anbefalte innlegg

Gjest preludium

Jeg tenker litt på dette nå i helgen. Mannen er på fjelltur med kompiser, og det er neimen ikke ofte. Men de få gangene han er borte over flere dager er da jeg virkelig kjenner at jeg savner og er glad i han. Det skjer så og si aldri at jeg drar bort på jenteturer, så nå lurer jeg på om jeg skal begynne å gjøre det:)

Hva med dere? Er dere bevisste på at litt avstand kan være bra for forholdet? Er dere mye hver for dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335071-hvor-viktig-er-avstand-for-forholdet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ungene var små prioriterte vi en helg i ny og ne med venninner, hhv kamerater - og det var deilig å ha en helg borte av og til og kjenne at en savnet hverandre :-)

Nå er det veldig sjelden, tror det sikkert er et par år siden vi har gjort akkurat det. Men jeg reiser en del med jobben, mannen min reiser litt med jobben sin, og da får vi jo litt luft fra hverandre, som egentlig bare er positivt.

Gjest foretrekker å være sammen vi.

Nei, vi trenger ikke være fra hverandre for å savne hverandre. Gleder meg alltid til jeg kommer meg hjem fra jobb for da kan jeg og mannen min og ungene være sammen og kose oss!!

Og vi har vært lenge gift!!

Gjest Venninneturer

Vi er bevisste på å pleie vennskap og egne interesser, og derfor blir det noen helger borte i løpet av året.

Om det er nødvendig for alle vet jeg ikke, men for meg/oss er det i alle fall nødvendig å av og til få være bare venninne/venn og ikke alltid kone/mann.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...