Gå til innhold

forstår ikke menn...kan noen forklare meg?

Anbefalte innlegg

Selv om du har et forbaska pent maleri du virkelig er glad i på veggen hjemme, vil ikke det si at du som kunstelsker ikke kan nyte en kunstutstilling med hauger av andre nydelige malerier, og selv om du trives på kunstutstillinga kjøper du selvfølgelig ikke alle maleriene, mye fordi du sannsynligvis ikke har råd, men også fordi det ville blitt jævla fullt på stueveggen med tjukt av malerier som hangt nærmest oppå hverandre og rota til veggen.

Poenget mitt er altså at det er lov til å nyte synet av andre malerier selv om du har et du er veldig fornøyd med hjemme.

Fortsetter under...

Selv om du har et forbaska pent maleri du virkelig er glad i på veggen hjemme, vil ikke det si at du som kunstelsker ikke kan nyte en kunstutstilling med hauger av andre nydelige malerier, og selv om du trives på kunstutstillinga kjøper du selvfølgelig ikke alle maleriene, mye fordi du sannsynligvis ikke har råd, men også fordi det ville blitt jævla fullt på stueveggen med tjukt av malerier som hangt nærmest oppå hverandre og rota til veggen.

Poenget mitt er altså at det er lov til å nyte synet av andre malerier selv om du har et du er veldig fornøyd med hjemme.

*Smask* Godt sagt! :o)

Det ligger i vår natur å se på attraktive mennesker mener jeg.. selv ser jeg selvfølgelig hvis jeg ser en dritsexy mann med litt muskler i bar overkropp. :) Betyr ikke at min kjære er den jeg elsker mest i verden og vil dele livet med, og ikke minst at det er som kan trykke på mine knapper når det gjelder tenning. Ikke bare fordi vi kjenner hverandre godt, og jeg elsker han, men også fordi jeg synes han er dritdeilig. Men jeg kan allikevel se om en mann er mer veltrent eller har litt finere kropp.

Seksualitet er ikke kun styrt av fornuft evt korrigert for kjønnspolitiske motetrender.

Seksualitet er i stor grad biologisk og bla under innflytelse av hormoner.

Nettopp :) Altså helt naturlig at man titter litt.. :o) De aller fleste gjør vel det, men sikkert ikke alle som sier det høyt. Hehe..

• 2 uker senere...
Gjest Det må da være lov å se

Menn er menn, og ofte er ikke kvinnfolk bedre heller.

Moral er noe vi blir opplært i... men jeg tror det nok ligger litt genetisk an og.

Noen har bare øyne for den de elsker... mens andre liker å se litt... andre dessverre klarer ikke la være å klå...

Hvis han bare kikker er det ikke farlig.

Men av respekt for deg bør han ha såpass sosiale antenner ath an ikke snur seg åpenbart og sikler etter andre damer, gjør han det er han bra dum.

Men jeg vil si så godt som alle virile menn av instinkt ser på andre damer, og jeg mener det er sunt....

Glem ikke at du er hovedretten :)

Og store eller små pupper, der er smaken som baken. Jeg har store pupper, men eksen min likte best små.... så jeg er k jempeglad jeg nå har en som elsker store pupper. Blir ikke sjalu om han ser på andre pupper - fordi jeg vet han er fornøyd med mine.

Hadde han ikke likt puppene dine så hadde han sikkert ikke vært sammen med deg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...