Gå til innhold

Kjole som forlover

Anbefalte innlegg

Gjest hannabeth
Skrevet

Jeg skal være forlover til venninnen min, og lurer litt på hva jeg skal satse på på kjolefronten. Hva er passende å gå med som forlover?Hvilke farver er passende? Er det noen som har linker til fine kjoler, og ellers har noen kommentarer? Det er et lite bryllup.

Skrevet

''Hva er passende å gå med som forlover?''

Jeg synes forloveren bør kle seg på linje med de øvrige gjestene, med andre ord tilpasser du antrekket til det som står i invitasjonen.

Men som forlover ville jeg definitivt ikke gått i hvitt og kanskje ikke heller i sort. Noen mener forloveren også skal unngå rødt, men det synes jeg er å overdrive.

Gjest hannabeth
Skrevet

Jeg synes forloveren bør kle seg på linje med de øvrige gjestene, med andre ord tilpasser du antrekket til det som står i invitasjonen.

Men som forlover ville jeg definitivt ikke gått i hvitt og kanskje ikke heller i sort. Noen mener forloveren også skal unngå rødt, men det synes jeg er å overdrive.

Akkurat rødt synes jeg er litt trist å utelukke ja. Det er litt uklart hvor høy pyntefaktor det skal være, da det kommer få gjester. Hvitt er selvfølgelig uaktuelt, og svart er vel også uheldig, selv om det ikke er en begravelseskjole en snakker om.

Skrevet

Min forlover hadde en nydelig lys drakt (skjørt + jakke) og en flott hatt til! :o) Hvitt har man selvfølgelig ikke, ikke helsort heller, men litt sort kan man ha om man brekker det opp med litt farge.

Fra gammelt av het det seg at den som kom i bryllup i en rød kjole hadde vært til sengs med brudgommen... ;o) Men jeg tror ikke det er så mange som kjenner til den "regelen" i dag.

Skrevet

Jeg har selvfølgelig aldri stilt i hvitt i andres bryllup, men når jeg tenker på det har jeg aldri stilt i sort heller? Det er kanskje ikke så vanlig blandt øvrige gjester med sort heller egentlig?

Skrevet

Siden du er forlover og da sikkert står bruden nær, tror jeg rett og slett at jeg ville ha tatt en prat med henne om det jeg... Kan vel tenkes at hun har noen tanker om dette:-)

Skrevet

Det kommer helt an på hva bruden skal ha på seg. Skal bruden ha tradisjonell brudekjole med slør og hele pakka, så skal du også ha festkjole på deg. Men skal bruden bare ha en enkel drakt på, så kler du deg i lignende klær, men ikke mer pyntet enn det bruden er.

Gjest mikkelina
Skrevet

Akkurat rødt synes jeg er litt trist å utelukke ja. Det er litt uklart hvor høy pyntefaktor det skal være, da det kommer få gjester. Hvitt er selvfølgelig uaktuelt, og svart er vel også uheldig, selv om det ikke er en begravelseskjole en snakker om.

Hvis antrekk ikke er avklart synes jeg du skal vente til brudeparet har bestemt seg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...