Gå til innhold

NHD ang min mann

Anbefalte innlegg

viser til tidligere innlegg og takker deg for svar.

Jeg har lest litt om det du skriver kan være problemet til min mann, og kjenner ham igjen i mye av det

mitt spm er hvordan kan jeg hjelpe han slik at vi fortsatt kan være en fam, for under disse forholdene som er nå fungerer det ikke for noen av oss (utenom min mann som syns alt er helt fint)

jeg har prøvd å få han med å snakke med en noen,men han vil ikke det,og ser heller ikke at det er noen problemer (hvis jeg bare oppfører meg) (han mener jo at det er ikke han som har problemer men at det er meg,kanskje det er det?)

lurer og på om han kan bli farlig? det er jo når han er sint og frustert alle trusler kommer,(han har slått meg over ansiktet et par ganger,når han er sint,men han har ikke gjort mer enn det utover å true med alt mulig)

lurer også på om han er klar over selv at oppførselen hans ikke er normal? for meg er det rart at han ikke tenker at når mesteparten av alle andre reagere på tankegangen hans,at han selv ikke innser at kanskje han ikke hadde rett alikevel?

og hvorfor er det så vanskelig for meg å gå fra han?

Ønsker å hjelpe han om det er mulig? Men hvordan?

går ikke det, ser jeg for meg at jeg aldri kommer ut av dette forholdet med mindre han finner seg en annen eller gjør noe så overvilt at politi eller noen kommer på døren

jeg føler meg hjelpesløs, og lurer på hvor jeg kan henvende meg for hjelp, jeg tenker han ikke kommer til å bli med å snakke med noen,men hvor kan jeg gå alene å snakke å håpe på at han kommer med etter hvert?

er tross alt glad i mannen,og han er fantastisk når han "gode dager"

og er denne oppførselen noe han ikke vet om selv eller kan for?,ønsker jeg å stå ved hans side å hjelpe han det jeg kan.

(jeg blir jo også endret av å være i dette forholdet,blir til at jeg sitter hjemme hver kveld,for jeg orker ikke det som venter meg når jeg kommer hjem,og for barna sin del så de slipper høre (vet at de merker stemningen,men så lenge jeg er hjemme og er slik han mener en kone og mor skal være,så er det ro her)

(han mener at alle som tar seg en tur på byen med venninder for å ta et glass vin eller noe,kun går ut for å ha sex,så hvis jeg vil være en hore,må jeg bare gå ut sier han)

Jeg kunne skrevet så masse,så det blir nok usammenhengene med alle innleggene,vet liksom ikke hvor jeg skal begynne med alt,og det er så mye mer til denne historien og som jeg ikke kan skriver her pga jeg vil være anonym)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335135-nhd-ang-min-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...