Gå til innhold

NHD-Psykiateren min....

Anbefalte innlegg

Gjest lilleolaug
Skrevet

Mener at en del av meg er psykotisk, men jeg vil ikke ha antipsykotisk... :-( Hva gjør jeg??

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Da får du nok velge å fortsette å være psykotisk. Jeg ser ingen annen mulighet.

Gjest feildiagnostisert og torturtert av psykiatrien
Skrevet

Mener du selv at du _virkelig_ er psykotisk? Hvis ikke hadde jeg skaffet en annen psykiater og fått en "second opinion". Det er nok av dem som har blitt feildiagnostisert av ukyndige psykiatere, noe som fått alvorlige følger.

Gjest lilleolaug
Skrevet

Mener du selv at du _virkelig_ er psykotisk? Hvis ikke hadde jeg skaffet en annen psykiater og fått en "second opinion". Det er nok av dem som har blitt feildiagnostisert av ukyndige psykiatere, noe som fått alvorlige følger.

Nei, jeg mener selv at jeg IKKE er psykotisk, men at psykiateren blåser hver minste lille ting opp. Takk for svar!

Skrevet

Nei, jeg mener selv at jeg IKKE er psykotisk, men at psykiateren blåser hver minste lille ting opp. Takk for svar!

Bra. Be om å få utredet om du har andre lidelser som ofte forveksles med psykoselidelser. Helst en nevropsykologisk utredning. Du kan f.eks. ha Aspergers, ADD, ADHD, autisme eller rett og slett "bare" en angstlidelse (eller muligens OCD).

Når det gjelder medikamenter hadde jeg bedt om å få et benzopreparat i første omgang (hvis du i det hele tatt mener det er nødvendig da).

Gjest En del av deg er psykotisk?
Skrevet

En del av deg er psykotisk?

Hvilken del?

Skrevet

Syns du dette er et bra svar til noen som er psykotisk?

Hva vet du om hun er psykotisk eller ikke? Ikke undervurder ordets (diagnosens) makt, sier jeg bare...

Gjest hva ellers?
Skrevet

En del av deg er psykotisk?

Hvilken del?

En del av hennes personlighet, hva ellers?

Gjest lilleolaug
Skrevet

Bra. Be om å få utredet om du har andre lidelser som ofte forveksles med psykoselidelser. Helst en nevropsykologisk utredning. Du kan f.eks. ha Aspergers, ADD, ADHD, autisme eller rett og slett "bare" en angstlidelse (eller muligens OCD).

Når det gjelder medikamenter hadde jeg bedt om å få et benzopreparat i første omgang (hvis du i det hele tatt mener det er nødvendig da).

Psykiateren min er kun interessert i å medisinere med med AP og benzo får jeg ALDRI av han :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...