Fahra Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Er du lege som svarte på mitt innlegg ?, Synes ikke det lignet på noe legesvar. Jeg forventer å få et svar som kan hjelpe meg før jeg blir gal.!!! Jeg kaller det ikke for å "feste " når en sjelden gang tar meg en el. to drinker som jeg synes er gode. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Det er ingen her som kan forlange svar. Enten velger psykiateren å svare på ditt spørsmål gratis, ellers går du inn på forum for Allmenmedisin og betaler for et svar der. Det tar noen dager, så om du ikke kan vente bør du ringe din egen lege/legevakta. 0 Siter
Gjest sikkertogvisst Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Hvorfor blir du gal av noe du opplever en sjelden gang? Det ser ut til at du har to valg, avstå fra alkohol eller holde ut det alkohol påfører deg når du en sjelden gang drikker. Dette er heller ikke et legesvar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.