Gå til innhold

Sjansen for å finne en ny hyggelig mann

Anbefalte innlegg

Gjest Undrer meg på

Er i slutten av tredveårene og har vært aleine i ca 2 år etter et langt ekteskap. Har syntes det har vært godt å være aleine, og viktig å skape mitt liv, klare meg sjøl. Men det er klart man savner en mann, selv om jeg føler det utenkelig å gå inn i noe nytt ekteskap på laaang tid. Har hatt kontakt med noen de siste månedene, men det har ikke funket.. det har vært dårlig match, én har vært opptatt, én endret oppførsel etter de første ukene..

Skjønner det er for tidlig å gi opp, men er det noen som har lyst til å gi meg noen gode råd, eller gjerne gode, oppmuntrende historier med på veien? Føler meg ikke desperat, men merker jeg blir følelsesmessig engasjert når jeg først blir kjent med noen...

Fortsetter under...

Gjest nyseparert

har det på samme måte. det er mye skrot der ute på markedet, alle de "bra" fyrene er det jo noen som har giftet seg med allerede! vil ikke ta hva som helst, har barn og vil ha noe skikkelig. kontaktannonser på nett kanskje????

Gjest Under meg på

har det på samme måte. det er mye skrot der ute på markedet, alle de "bra" fyrene er det jo noen som har giftet seg med allerede! vil ikke ta hva som helst, har barn og vil ha noe skikkelig. kontaktannonser på nett kanskje????

Jeg gjorde det.. og det var full klaff med en fyr, trodde jeg.. Vi treftes og hadde det fint, men så etterhvert endret det seg. Vi rakk ikke å treffes gang nr. to en gang (han bor på andre kant av landet).. Han utsatte det til stadighet og hadde nok sine grunner, men kombinert med lite kontakt ellers ble det rett og slett umulig for meg å fortsette.

Men vet mange treffer flotte fyrer på nettet, men til tross for at jeg har profil på et datested har jeg ikke turt å satse igjen. Klarer liksom ikke å bli facinert av de jeg ser.. Tror det er lettere i RL hvis man hadde truffet en del menn naturlig da..

Jeg gjorde det.. og det var full klaff med en fyr, trodde jeg.. Vi treftes og hadde det fint, men så etterhvert endret det seg. Vi rakk ikke å treffes gang nr. to en gang (han bor på andre kant av landet).. Han utsatte det til stadighet og hadde nok sine grunner, men kombinert med lite kontakt ellers ble det rett og slett umulig for meg å fortsette.

Men vet mange treffer flotte fyrer på nettet, men til tross for at jeg har profil på et datested har jeg ikke turt å satse igjen. Klarer liksom ikke å bli facinert av de jeg ser.. Tror det er lettere i RL hvis man hadde truffet en del menn naturlig da..

''Men vet mange treffer flotte fyrer på nettet, men til tross for at jeg har profil på et datested [...]''

Det finnes så mye mer på nettet enn datested. Hvis jeg var ute etter en mann nå, så ville jeg heller brukt noen forum som dekket noen av mine intresser, og blitt kjent med noen der.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...