Gå til innhold

Kan jeg seponere fra 75mg Efexor?

Anbefalte innlegg

Gjest MedicNerd

Psykiateren min er ikke å oppdrive, og jeg har fått påvist at Efexor dessverre sendte blodtrykket mitt i taket. Sto på 150, og følte meg så pass fysisk elendig (hodepine for det meste). Jeg valgte selv å gå tilbake til 75mg - følte meg trygg på at det skulle gå. Det dumme er jo at jeg får tilbake det denne medisinen hjelper mot :(. Har brukt Efexor før uten å få denne bivirkningen... Vet at jeg bånnsolid sikkert at jeg ikke hadde problemer med bt før jeg startet på det denne gangen.

Nå tenker jeg at det har liten hensikt å gå rundt å ta denne lille dosen som ikke gjør noe i det hele tatt for meg. Kan jeg få ubehag om jeg seponerer, eller bør jeg bruke 37,6mg i noen dager?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335171-kan-jeg-seponere-fra-75mg-efexor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MedicNerd

Om du har brukt denne dosen i mer enn 2 uker, kan du forsøke å seponere.

For deg vil det være riktig å prøve Cymbalta.

OK- takk for svar, men har ikke Cymbalta også høyt bt som bivirkning? Jeg har også brukt denne, men da ikke hatt bivirkninger. Jeg har også fostått at man må søke på ett eller annet skjemaopplegg for å få det fordi det offentlige har funnet ut at det er så dyrt i bruk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...