Gå til innhold

NHD Psykopat? Men likevel da.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du mener at en person har en partner/kjæreste som er mistenkt for drap? Du spør hvordan en kan holde ut?

Jeg har ikke noe godt svar på dette. Av en eller annen grunn har nesten alle antisosiale, kriminelle og narkomane en kjæreste. Hvorfor vet jeg dessverre ikke.

Gjest Pårørende!

Du mener at en person har en partner/kjæreste som er mistenkt for drap? Du spør hvordan en kan holde ut?

Jeg har ikke noe godt svar på dette. Av en eller annen grunn har nesten alle antisosiale, kriminelle og narkomane en kjæreste. Hvorfor vet jeg dessverre ikke.

Jeg mener, hvordan kan en person som er mistenkt for drapet på kjæresten sin holde ut med seg selv, dersom personen virkelig har gjort drept kjæresten sin.

Gjest min tolkning

Jeg tolket det dithen at en mann er mistenkt for drapet på sin tidligere kjæreste. Men ser ut til å leve greit med mistanken rettet mot seg.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg mener, hvordan kan en person som er mistenkt for drapet på kjæresten sin holde ut med seg selv, dersom personen virkelig har gjort drept kjæresten sin.

Hvilket alternativ har han?

Dessuten er det vel ikke for ingenting at en vurderer om han er psykopat.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...