Gå til innhold

vil ikke være utro lenger!!!

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne som nettopp fylt 27 år og har være utro to ganger nå på kort tid, og begge gangene har jeg blitt alt for full. Da er det kyssing og klining det er snakk om, men jeg frykter jeg kan gå lenger.. Jeg er egentlig i mot utroskap, syns det er stygt som f... så hvorfor gjør jeg det da??? Jeg kunne ALDRI gjort det når jeg er edru, så hvorfor blir jeg sånn når jeg drikker??? Jeg liker ikke fyrene jeg roter med engang.

Noen som har råd til meg, vil slutte med det!!! Noen som har det på samme måte, og vet dere isåfall hvorfor dette skjer med dere? Er helt fortvilet selv over dette! Jeg har truffet en helt fantastisk fyr nå som jeg allerede har vært utro mot en gang, jeg er skikkelig forelsket i han så jeg skjønner det bare ikke. Han vet ikke om han klarer og tilgi meg dette sier han, og det skjønner jeg. Men jeg vil ha hjelp til å forstå hvorfor, så jeg aldri gjør det igjen! Please hjelp meg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335179-vil-ikke-v%C3%A6re-utro-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den type utroskap bunner ofte i et litt dårlig selvbilde og behov for bekreftelse av det motsatte kjønn. Typisk har man stort slikt behov når man er veldig ung, men det avtar når man blir eldre (for de fleste, ikke for alle).

Så lenge problemet oppstår bare når du drikker alkohol synes jo løsningen nærliggende.

Annonse

Kanskje du egentlig ikke vil være i et forhold, men ikke ser det sjøl? In vino veritas, mener noen - sannheten finnes i vinen. det betyr at fylla kan gjøre folk ærligere enn de egentlig vil... Så muligens er dette et snev av frihetslengsel fra deg, all den stund du fortsetter å bli så full og gjør disse tingene bare i fylla.

Alle, uavhengig av gode intensjoner, kan være utro gitt de 'riktige' omstendigheter. En del av øvelsen trofasthet er å lære å kjenne sine egne svakheter og fallgruber og styre klar av disse.

Dette skjer når du blir for full.

Ergo må du sørge for å være tilstrekkelig edru, alltid. Om du ikke klarer å stoppe i tide, får du avstå helt fra å drikke.

Han er mer verdt for deg enn noen drinker. Det samme er din egen selvtillit og selvrespekt.

Fortell ham hvilken avgjørelse du tar i forhold til alkohol og at dette er noe du gjør fordi du ikke ønsker å svikte mer. Stå ved den avgjørelsen, alltid.

Gå i deg selv og se om det er andre ting ved settingen som drar deg utpå. Både miljø og de følelsene dette skaper i deg. Sørg for å ikke sette deg selv i slike situasjoner igjen.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...