Gå til innhold

Definer dagbokinnlegg

Gjest Ingen Kjære dagbok!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

På facebook er det noen som skriver hver minste lille ting de gjør gjennom hele dagen.

Hva de ser på tv, hva de spiser til middag, når de har kaffepause osv osv.

En bestemor skrev i dag tidlig på siden min: Nå skal jeg følge "Mina og "Lina" til skolen;-))

Ei skriver hva slags humør hun er i hele tiden. Trist i dag, tankefull i dag, mindre trist nå, glad nå osv. Veldig interesant.

Dette er dagbokinnlegg. Jeg synes facebook er fint på den måten at jeg har fått kontakt med gamle kjente igjen. Jeg skulle aldri på facebook, men når jeg først meldte meg inn, ser jeg at det kan være positivt på flere måter.

Annonse

Det har jeg ikke tenkt å gjøre. Det fører bare til flisespikkeri.

Det er som med forelskelse eller orgasme: Du vet hva det er når du opplever det.

Hei nhd.

I dag våknet jeg av at vekkerklokka ringte, og det første jeg tenkte på var ripsgele. Ripsgele, et barndomsminne, før jeg fikk skikkelig vondt i magen fordi jeg gruet meg for en ny dag. Så stod jeg opp. Jeg lagde kaffe og spiste frokost. Det var ristet brød med ost. Stressa omkring som vanlig mens radioen stod på. Pakka sekken, børstet tennene og kom meg ut for å rekke dit jeg skulle med absolutt minste tidsmargin.

..

Hva føler du nå?

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...