FGT Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Siden ikke AD virker så godt på de som har AS, så er det foreslått amfetaminsalt og Ritalin mot f.eks. Dystymi, hva vet du om det ? 0 Siter
rovana Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Og skrives det ut Ritalin mot annet enn de nevnte indikasjonene i Felleskatalogen; ADHD og sovesyke? Trodde dette var absolutte indikasjoner for dette A-preparatet? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Rent teoretisk er det en dårlig ide. Jeg finner heller ikke støtte for det i litteraturen. Konklusjon: Jeg fraråder det på det sterkeste. 0 Siter
FGT Skrevet 23. september 2009 Forfatter Skrevet 23. september 2009 Hva er AS? Asperger syndrom 0 Siter
Gjest profile Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Rent teoretisk er det en dårlig ide. Jeg finner heller ikke støtte for det i litteraturen. Konklusjon: Jeg fraråder det på det sterkeste. Kan du si noe mer om hvorfor det er en dårlig ide? Slik jeg har skjønnt det blir en jo "gira" av amfetamin, og mange som er depreimerte er jo apatiske? Men det blir kansje feil, at en blir urolig og grinete istedet for å få tiltakslyst? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.