Gå til innhold

Sliter på jobben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest halvsøsteren

Søsteren min jobber i en svømmehall og hun driver også å vasker en del der. Hun er ikke så glad i å vaske og hun sier at det som får henne gjennom arbeidsdagen er at hun tenker på det som trening. :) Tror hun forestiller seg hvor sprek hun blir og nyter at hun er litt støl dagen derpå. Føler seg flink fordi hun har trent og slikt. :)

Jeg har en veldig psykisk krevende jobb og det jeg overlever på er helger og ferie. Lengter i blant etter en jobb som er fysisk krevende og som gir umiddelbare resultater. Må være deilig å se det bli rent etter at det har vært skittent. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...