Hønemoren Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Kan det "knyte" seg i øverste del av brystet ved angst? Varer få minutter. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Angst kan absolutt gi knytninger i brystet. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 22. september 2009 Forfatter Skrevet 22. september 2009 Angst kan absolutt gi knytninger i brystet. Takk for innspill, man tenker jo hjerteinfarkt.....og blir enda mere engstelig. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Takk for innspill, man tenker jo hjerteinfarkt.....og blir enda mere engstelig. Hvorfor sjekker du deg ikke, så slipper du å bekymre deg. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 22. september 2009 Forfatter Skrevet 22. september 2009 Hvorfor sjekker du deg ikke, så slipper du å bekymre deg. Joda, legetime bestilt! 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Joda, legetime bestilt! Svaret på førstespørsmålet er rett og slet J-A. Det er veldig vanlig! Du skal nok ikke bekymre deg for å ha hjerteatakk, da ville smertene vært svært sterke og vart legre. Men for din sinnsro er det lurt at du har bestilt time hos legen din. Ikke glem å snakke om at du kanskje tror det er angst bak det, for det er hjelp å få! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 29. september 2009 Forfatter Skrevet 29. september 2009 Svaret på førstespørsmålet er rett og slet J-A. Det er veldig vanlig! Du skal nok ikke bekymre deg for å ha hjerteatakk, da ville smertene vært svært sterke og vart legre. Men for din sinnsro er det lurt at du har bestilt time hos legen din. Ikke glem å snakke om at du kanskje tror det er angst bak det, for det er hjelp å få! Nevnt det for fastlegen. Ikke behov for Ekg, typisk angsten og annerledes smerter enn ved hjerteinfarkt/angina fikk jeg høre så da får jeg vel slå meg til ro med det. Takk for innspill. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.