Gå til innhold

lystløgner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.

jeg er en jente på 13 år som sliter med det at jeg lyver..

Jeg lyver for å virke mer spennende og bli mer populær tror jeg,

og har veldig , veldig lyst til å slutte med dette!

Jeg finner opp mennesker i forskjellige situasjoner , og lyver t.o.m

for meg selv avogtil, og jeg tror jo selv på alt jeg sier selv etterhvert!

Jeg synes dette er et stort problem fordi jeg blir så lei meg når

noen av vennene mine finner det ut og blir sure på meg, da

får jeg avogtil lyst til å skrike og begynne å slå meg selv for jeg

føler meg så sinnsykt dum. Noen som vet noe jeg kan gjøre for

å få en slutt på dette ? Jeg blir glad for alle svar !

VÆR SÅ SNILL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke din fantasi litt mer konstruktivt. Kanskje med teater eller et eller annet der du kan utfolde deg på en trygg måte uten noe tilbakeslag av venner fordi du lyver. Hva slaks interesser har du da ?

Skrevet

Du kan bruke din fantasi litt mer konstruktivt. Kanskje med teater eller et eller annet der du kan utfolde deg på en trygg måte uten noe tilbakeslag av venner fordi du lyver. Hva slaks interesser har du da ?

Er for det meste med venner eller på treningsenteret.

Har gått på teater før, sluttet for jeg hatet skuespill.

Ellers så er det dansing som gjelder.

Skrevet

Er for det meste med venner eller på treningsenteret.

Har gått på teater før, sluttet for jeg hatet skuespill.

Ellers så er det dansing som gjelder.

Hva med å skrive historier, eller noe i den retning ? Kjenner du noen andre i din familie som har det problemet, eller var slik ?

Skrevet

Hva med å skrive historier, eller noe i den retning ? Kjenner du noen andre i din familie som har det problemet, eller var slik ?

historier er jeg ikke så god på.

Ingen andre i familien som har/ har hatt det problemet

som jeg vet om.

Skrevet

historier er jeg ikke så god på.

Ingen andre i familien som har/ har hatt det problemet

som jeg vet om.

Til å være bare 13 år, så syntes jeg at du er veldig moden til alderen, når du ser at det er et problem, og at du ikke vil være sånn. Du kan nok ha et svakhetstrekk med det å lyve, ikke for å være stygg, eller å lure andre til sin egen vinning, men et trekk som har en viss kontroll over deg. Når det er du og ikke dine forelder som er så bevisst på dette, så skulle du vel også klare å snakke om dette til dem om dette først og fremst for din egen del. Lyver du for dine foreldre også ? En annen ting er dette, at du trenger ikke være lik dine venner, og spesielt ikke hvis du må lyve for å virke spendende. Prøv å få venner som liker deg for den du er, kanskje du er en bedre venn en de er.

Skrevet

Til å være bare 13 år, så syntes jeg at du er veldig moden til alderen, når du ser at det er et problem, og at du ikke vil være sånn. Du kan nok ha et svakhetstrekk med det å lyve, ikke for å være stygg, eller å lure andre til sin egen vinning, men et trekk som har en viss kontroll over deg. Når det er du og ikke dine forelder som er så bevisst på dette, så skulle du vel også klare å snakke om dette til dem om dette først og fremst for din egen del. Lyver du for dine foreldre også ? En annen ting er dette, at du trenger ikke være lik dine venner, og spesielt ikke hvis du må lyve for å virke spendende. Prøv å få venner som liker deg for den du er, kanskje du er en bedre venn en de er.

jeg lyver ikke til foreldrene mine, men de

finner ut når jeg lyver til vennene mine ,

og de blir veldig skuffet og sånn, og sier

jeg må prøve å slutte. Det har jeg også prøvd

på en god stund, helt siden jeg var 11 år.

Men hver gang jeg har greid å slutte,

har jeg begynt på nytt på et vis..

Skrevet

jeg lyver ikke til foreldrene mine, men de

finner ut når jeg lyver til vennene mine ,

og de blir veldig skuffet og sånn, og sier

jeg må prøve å slutte. Det har jeg også prøvd

på en god stund, helt siden jeg var 11 år.

Men hver gang jeg har greid å slutte,

har jeg begynt på nytt på et vis..

Lyver du for alle vennene dine. eller er det bare noen som du kanskje er usikker på ? Jeg syns du skal velge de vennene som du føler deg trygg på, og se om det trekket med å lyve, avtar eller kanskje forsvinner helt. Lykke til videre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...