Jeg er en jente Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Jeg planlegger å overraske samboeren min med en weekend tur. Det blir kanskje bare fra fredag til søndag, eller kanskje en ekstra dag hvis det passer for begge. Jeg gleder meg slik til å gjøre han glad!! Har tenkt litt på London eller Amsterdam for eksempel. Men er usikker på hvor deilig det er å være der i oktober/november. Det kan gjerne være en romantisk weekend i Norge også. Vi bor forresten på østlandet. Alle tips mottas med et stort smil! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Palma på Mallorca? Palma er nok fint, men dit går det dessverre ikke direktefly i november. For en helg blir det tungvint å fly med mellomlanding. 0 Siter
adelie Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Palma er nok fint, men dit går det dessverre ikke direktefly i november. For en helg blir det tungvint å fly med mellomlanding. Enig! 0 Siter
adelie Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Sjekk direktefly med feks ryanair eller norwegian. Mellomeuropa er hyggelig, selv om det ikke er så varmt. I London regner det mye... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Sjekk hvor det går rimelige flyturer, alternativt pakketurer, og velg ut fra det. Mange spennende steder man kan dra . 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Praha Veldig romantisk og vakker by! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Praha Veldig romantisk og vakker by! Enig! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.