Gå til innhold

Enda et latterlig spml

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirrelse

Du er i kantina, og skal spise med en muligens attraktiv kollega som du altså vurderer å flirte litt med, ev. mer, hvem vet (du er mann). Hun vasker ikke hendene enda hun skal til å servere seg selv med mat.

Er hun fremdeles attraktiv eller har du fått helt avsmak for henne etter dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335284-enda-et-latterlig-spml/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Forvirrelse

De færreste pleier vel å vaske hendene i kantinen?

Der jeg jobber har vi dette produktet jeg ikke husker navnet på som man bare gnir inn uten vann; og det finnes slike flasker overalt pga. svineinfluensaen, og altså ved siden av der man tar brettet.

Hva hadde du tenkt?

Gjest hadde jeg tenkt

Der jeg jobber har vi dette produktet jeg ikke husker navnet på som man bare gnir inn uten vann; og det finnes slike flasker overalt pga. svineinfluensaen, og altså ved siden av der man tar brettet.

Hva hadde du tenkt?

Hadde tenkt, heldigvis ennå en som ikke har tatt helt av når det gjelder smitte

Annonse

Hva hadde du tenkt?

Jeg hadde ikke ofret det en tanke. Hun kunne jo kommet rett fra toalettet med nyvaskede hender f.eks.

Hva hadde du tenkt?

Antibac har vi her jeg jobber også, fint om folk bruker det, men jeg er ikke der at jeg reagerer dersom de ikke gjør det.

Annonse

Gjest Forvirrelse

Kan hende hun har vært på do rett før hun gikk i kantina og vasket hender da.. Du har vel ikke fulgt med alt hun har gjort før du så henne der? Merkelig spørsmål..

Ja, absolutt, derfor tittelen.

Får vel også opplyse at det er jeg som er den (noe innbilske?) kvinnelige kollegaen.

Men lurer også litt generelt, jeg merker at folk rundt meg begynner å bli vel hysteriske.

Nå har jeg lest tråden.

Hadde jeg vært henne så hadde jeg tenkt at jeg ikke hadde giddet å brukt tid på en person som deg. En sånn hysterisk person hadde jeg ikke orket å vært sammen med, hva blir det neste og hvordan er du når man blir godt kjent med deg som partner? Hva ville du ha hengt seg opp i når du henger deg opp i dette når du knapt er i flørtestadiet?

Nå har jeg lest tråden.

Hadde jeg vært henne så hadde jeg tenkt at jeg ikke hadde giddet å brukt tid på en person som deg. En sånn hysterisk person hadde jeg ikke orket å vært sammen med, hva blir det neste og hvordan er du når man blir godt kjent med deg som partner? Hva ville du ha hengt seg opp i når du henger deg opp i dette når du knapt er i flørtestadiet?

''Nå har jeg lest tråden. ''

Da burde du vel ha fåt tmed deg at det er trådstarter som er "henne", og som da tydeligvis bekymrer seg for hva dnene mannlige kollegaen tenker om hennes hygiene;-)

''Nå har jeg lest tråden. ''

Da burde du vel ha fåt tmed deg at det er trådstarter som er "henne", og som da tydeligvis bekymrer seg for hva dnene mannlige kollegaen tenker om hennes hygiene;-)

Fanden ta, hvorfor kan de ikke skrive så det er lettere å forstå uten å måtte finlese? Men hvis hun er redd for det, hvorfor i svarte vasker hun ikke hendene sine da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...