Bookworm Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Den er supervanskelig! Jeg klarte heller ikke fler enn 5-6 stykker før jeg begynte å google litt for å finne ut hva det kan være. :-) Eksempel: "Who uses this symbyl" - her henspeiles det på WHO (verdens helseorganisasjon) *hjelp* "one-eyed-man+two ravens"? Hva er det? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Artig! Men vanskelig, ja... 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Nå fant jeg ut han enøyde, men hva er "Looks like a resident in the garden of eden"? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Nå fant jeg ut han enøyde, men hva er "Looks like a resident in the garden of eden"? slangen? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 *hjelp* "one-eyed-man+two ravens"? Hva er det? Odin med Hugin og Munin, men symbolet, tja.. 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 slangen? Joda, har tenkt tanken - men de symbolene som kan minne om slanger passer ikke 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Odin med Hugin og Munin, men symbolet, tja.. Ja ikke sant, jeg klarer betydningen av mange av dem, men ikke symbolet.. 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 slangen? Det var slangen ja, og jeg fant ut av symbolet... vet ikke om jeg skal si det da men... 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Så klarte jeg den endelig, men da måtte jeg bare begynne på nytt igjen, for det ser ut som om det er noe mer hvis man klarer den helt feilfritt... (jeg hadde to feil). 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Det var slangen ja, og jeg fant ut av symbolet... vet ikke om jeg skal si det da men... Fant det også, men på flaks.. ser ikke sammenhengen, gjør du? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Så klarte jeg den endelig, men da måtte jeg bare begynne på nytt igjen, for det ser ut som om det er noe mer hvis man klarer den helt feilfritt... (jeg hadde to feil). Fullførte uten feil, og fikk en beskjed. Morsom markedsføring dette ;o)) 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Fant det også, men på flaks.. ser ikke sammenhengen, gjør du? Hmm, nei egentlig ikke - jeg tenkte "gift", men det er vel ikke det som er symbolet for gift? Det er jo hodeskalle og to korslagte bein... Mener kanskje det kan være symbolet for radioaktivitet, men skjønner ikke helt hva det har med Edens hage å gjøre... 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Fullførte uten feil, og fikk en beskjed. Morsom markedsføring dette ;o)) Jeg hørte den også nå:-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. september 2009 Forfatter Skrevet 24. september 2009 Ja ikke sant, jeg klarer betydningen av mange av dem, men ikke symbolet.. Runding med kors inni. 0 Siter
morsan Skrevet 24. september 2009 Forfatter Skrevet 24. september 2009 Nå fant jeg ut han enøyde, men hva er "Looks like a resident in the garden of eden"? Var ikke det atomet? Sounds like a resident ... "adam" skal liksom ligne på "atom" , uten at jeg kan si meg sånn voldsomt enig i det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Var ikke det atomet? Sounds like a resident ... "adam" skal liksom ligne på "atom" , uten at jeg kan si meg sånn voldsomt enig i det. ''"adam" skal liksom ligne på "atom" , uten at jeg kan si meg sånn voldsomt enig i det. '' Det uttales vel nesten likt på engelsk, det blir bare d'en og t'en som skiller, og disse bokstavene er ganske nære? En kan vel kalle dem forvekselbare? 0 Siter
morsan Skrevet 24. september 2009 Forfatter Skrevet 24. september 2009 ''"adam" skal liksom ligne på "atom" , uten at jeg kan si meg sånn voldsomt enig i det. '' Det uttales vel nesten likt på engelsk, det blir bare d'en og t'en som skiller, og disse bokstavene er ganske nære? En kan vel kalle dem forvekselbare? ''Det uttales vel nesten likt på engelsk, det blir bare d'en og t'en som skiller, '' Jeg ville på engelsk uttale atom med litt annen vokal på slutten enn Adam. En viss likhet hører jeg jo at det er, men synes likevel dette ble et litt søkt stikkord. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 ''Det uttales vel nesten likt på engelsk, det blir bare d'en og t'en som skiller, '' Jeg ville på engelsk uttale atom med litt annen vokal på slutten enn Adam. En viss likhet hører jeg jo at det er, men synes likevel dette ble et litt søkt stikkord. Innbiller meg at det høres mer likt ut på amerikansk enn britisk engelsk... 0 Siter
morsan Skrevet 24. september 2009 Forfatter Skrevet 24. september 2009 Innbiller meg at det høres mer likt ut på amerikansk enn britisk engelsk... Det har du sikkert rett i:-) I særdelshet i Texas, kanskje? ;-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Hmm, nei egentlig ikke - jeg tenkte "gift", men det er vel ikke det som er symbolet for gift? Det er jo hodeskalle og to korslagte bein... Mener kanskje det kan være symbolet for radioaktivitet, men skjønner ikke helt hva det har med Edens hage å gjøre... Det er vel et atom, men ser overhodet ikke sammenhengen nei.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.