Gå til innhold

Jeg slo nettopp opp med min kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest den som dumpa

Jeg slo nettopp opp med min kjæreste etter 5 mnd. Ting har gått fort. Vi har nemlig bodd sammen i 4 mnd.

Jeg hadde mista følelsene som kjæreste. Jeg var glad i han som menneske men ikke som kjæreste. Det var jeg utrolig lei meg for.

Så står vi der da, og holder rundt hverandre og jeg begynner å gråte. Her har JEG gjort til at et annet menneske har kjærlighetssorg og sstår og gråter. Han sier at han elsker meg og kommer til å savne meg veldig.

Det verste er at han har ikke gjort noe galt. Han har oppført seg eksemplarisk som kjæreste - kommet med de fineste kompliment, vært omsorgsfull og hengiven, lyst opp dagen, og alltid starta og avslutta dagen med kyss og klem og hvor glad han er i meg.

Jeg føler meg råtten. Ussel. Utakknemmlig.

Det var vel derfor jeg gråt. Jeg føler det er så urettferdig. Urettferdig for han som er så glad i meg og ikke bli elska tilbake. Urettferdig for meg som har en perfekt kjæreste og som ikke greier å elske han.

Vet ikke hva jeg vil med dette, vil vel bare få det ut...

Fortsetter under...

Det er ikke lett å være den som går i et forhold heller og det er lov til å sørge og gråte for den som går også, ikke bare for den som blir forlatt.

Jeg har inntrykk av at eksen min, som var den som gikk, slet mye mer enn meg i tiden etter bruddet. Han hadde nok adskillig mer dårlig samvittighet f.eks. enn meg.

Kanskje du kan se det som at du virkelig har tatt ansvar. Både for ditt liv så du kan finne en du elsker, og for hans liv så han skal slippe å leve med en løgn. Da har han også på sikt mulighet til å finne en ny som han kan elske, og som elsker han.

Respekt tenker jeg når jeg leser dette:-)

Gjest vekker minner

Du har min respekt og min medfølelse.

Jeg tror at du har gjort det helt riktige, og at du etterhvert vil ha det veldig godt med din avgjørelse. Tillat deg å sørge litt over det tapte....det er ikke lett å såre noen man er glad i.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...