Gå til innhold

NHD: Nozinan

Anbefalte innlegg

Virker nozinan med en gang? Eller tar det ca. tre-fire uker før man merker noe? Jeg har tatt Nozinan og merka forandring allerede dagen etter. Er det vanlig? Jeg sover så mye bedre nå når jeg går på nozinan.

Skal Nozinan også hjelpe på angst, uro, depresjon og på psykose og engstelse og irritabelitet. Stod det på felleskatalogen, men det jeg lurer på er om hvor lang tid jeg må vente før full effekt merkes?

Fastlegen min skrev ut 25 mg til 100 mg. hver kveld. Jeg har først prøvd 25, og 50, og 75 og skal snart prøve 100 mg tenkte jeg. Men virker Nazonan bedre hvis jeg går på 100 mg enn 25 mg? Jeg har ennå ikke merka noe på sngst og uro og depresjon, derfor jeg trapper opp på Nazonan nå.

Men hvis ikke effekten merkes før etter tre-fire uker så er det ikke noe vits i å trappe sånn opp da. Siden da kan det jo hende at jeg trenger mindre dose. Jeg er usikker ang. Nozinan.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335328-nhd-nozinan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...