Gå til innhold

Lager du alltid middag mannen din liker?

Anbefalte innlegg

En av denne ukas deltakere i "4-stjerners middag". Ikke bare hater han fisk - han gjør et svært stort poeng av det under middagene også.... Ikke noe sjarmtroll, akkurat.

Det er forresten han som soilte læreren Svein i Nissene på låven.

Pelle i Hotel Cæsar ;O)

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• candyqueen_83

10

• Lillemus

5

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

For ikke å snakke om reker og avokado ;O)

Jeg synes nesten det blir litt selvmotsigende å være så opptatt av mat og matlaging som han er og samtidig hate all sjømat så mye som han gjør. Man skulle tro at en som ser på seg selv som gourmet ikke ville være så pysete.

Jeg synes nesten det blir litt selvmotsigende å være så opptatt av mat og matlaging som han er og samtidig hate all sjømat så mye som han gjør. Man skulle tro at en som ser på seg selv som gourmet ikke ville være så pysete.

Jeg syns det er kvalmt å vise sånn avsky for mat når man er gjest. Gjorde alt for ikke å spise.

I dag syns jeg Jenny Jenssen var litt småfrekk også mtp vaflene.

En av denne ukas deltakere i "4-stjerners middag". Ikke bare hater han fisk - han gjør et svært stort poeng av det under middagene også.... Ikke noe sjarmtroll, akkurat.

Det er forresten han som soilte læreren Svein i Nissene på låven.

Aha, har ikke sett det programmet ;-)

Mannen min påstår at han ikke spiser noe som har bodd under vann.... Han innrømte for ikke så lenge siden at han riktignok likte hvalkjøtt ;)

For mange år siden var vi på en festmiddag. Mannen min drikker ganske sjelden, men fikk visst en litt pangstart på festen. Allerede ved forretten var han pussa. Til forrett fikk vi sitronmarinert laks og han spiste uten å skjønne hva det var. Plutselig utbrøt han at dette var nyyydelig!! Så...Jeg tror han har psykiske sperrer overfor fisk ;-)

Mannen min påstår at han ikke spiser noe som har bodd under vann.... Han innrømte for ikke så lenge siden at han riktignok likte hvalkjøtt ;)

For mange år siden var vi på en festmiddag. Mannen min drikker ganske sjelden, men fikk visst en litt pangstart på festen. Allerede ved forretten var han pussa. Til forrett fikk vi sitronmarinert laks og han spiste uten å skjønne hva det var. Plutselig utbrøt han at dette var nyyydelig!! Så...Jeg tror han har psykiske sperrer overfor fisk ;-)

;-)

Annonse

Jeg syns det er kvalmt å vise sånn avsky for mat når man er gjest. Gjorde alt for ikke å spise.

I dag syns jeg Jenny Jenssen var litt småfrekk også mtp vaflene.

Enig på begge punkt! :-)

Virker forresten som Jenny Jensen ble fornærmet over noe da de var hjemme hos henne, for i går skulle hun "ta" Svein... eh.... nei jeg mener Nikis, og i kveld så laget hun et kjempenummer av vaflene.

Enig på begge punkt! :-)

Virker forresten som Jenny Jensen ble fornærmet over noe da de var hjemme hos henne, for i går skulle hun "ta" Svein... eh.... nei jeg mener Nikis, og i kveld så laget hun et kjempenummer av vaflene.

Nesten litt barnslig!

Hyggelig at du er enig med meg :)

Matretten er potetball/raspeball/komle/komp. Kjært barn har mange navn.

Bor du på østlandet? Hvor i såfall spiser dere ball? Jeg har så lyst til å spise good ball på restaurant/kafe, men vet ikke hvor de har.

Annonse

*LOL*

Apropos mat-antipatier som mistenkes å være psykisk:

Min svigerfar er ekstremt anti løk i enhver form, og har ofte snakket om hvordan bare lukten er nok, og at det er komplett umulig å spise noe med løk i.

Vel, en gang skulle jeg lage finnbiff, og ettersom jeg synes det er rart å skulle lage den fullstendig uten løk, finsnittet jeg løken veldig, og unnlot å brune den, slik at de små bitene ble helt borte oppi sausen.

han spiste og koste seg, forsynte seg flere ganger og skrøt av maten;-)

Apropos mat-antipatier som mistenkes å være psykisk:

Min svigerfar er ekstremt anti løk i enhver form, og har ofte snakket om hvordan bare lukten er nok, og at det er komplett umulig å spise noe med løk i.

Vel, en gang skulle jeg lage finnbiff, og ettersom jeg synes det er rart å skulle lage den fullstendig uten løk, finsnittet jeg løken veldig, og unnlot å brune den, slik at de små bitene ble helt borte oppi sausen.

han spiste og koste seg, forsynte seg flere ganger og skrøt av maten;-)

*hehe* Som en jeg kjenner som ikke klarer syrnede produkter i det hele tatt. Sjokoladekaka som het surmelkskake nektet han å smake på. Det er surmelk i den. Da kaka skiftet navn til sjokoladekake spiste han den med stor appetitt ;) Han skrøt sånn av den kaka at ingen sa noe som helst..

*hehe* Som en jeg kjenner som ikke klarer syrnede produkter i det hele tatt. Sjokoladekaka som het surmelkskake nektet han å smake på. Det er surmelk i den. Da kaka skiftet navn til sjokoladekake spiste han den med stor appetitt ;) Han skrøt sånn av den kaka at ingen sa noe som helst..

*hehe*

Det skal jo være en satire dette her. Tror det legges opp til at gjestene skal finne ett eller annet å kritisere i hvert program.

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...