Gå til innhold

Lager du alltid middag mannen din liker?

Anbefalte innlegg

Kaffistova i Oslo serverer potetball på torsdager. Den er veldig god. Det eneste dumme er at man ikke kan bestille bord, man må bare håpe på å finne en ledig plass.

http://www.gulesider.no/gs/companyDetails.c?q=kaffistova&lineId=Z0HB9VD3

Det skal jeg prøve :o) Takk. Det smaker best når jeg slipper å lage den selv. Haha!

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• candyqueen_83

10

• Lillemus

5

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Min mann er faktisk mer altetende enn meg, så det er ikke noe problem. Han er ikke like begeistret for alt, men spiser middagen uten å klage.

Det jeg syns var ille i innlegget ditt er dobbeltmoralen denne mannen utviser: Han skal ikke spise mat han ikke er begeistret for, men ungene må pent gjøre det. DEN hadde jeg hatt problemer med å finne meg i!

''Det jeg syns var ille i innlegget ditt er dobbeltmoralen denne mannen utviser: Han skal ikke spise mat han ikke er begeistret for, men ungene må pent gjøre det. DEN hadde jeg hatt problemer med å finne meg i!''

Kjempe-enig!

"Ungene" ser på Cæsar,- så det pipler inn en del helt automatisk :-)

''"Ungene" ser på Cæsar,- så det pipler inn en del helt automatisk :-)''

Greit å ha noe å skylde på;-) Er det ikke mrxx som stadig vekk skylder på at kona vil se ymse programmer? ;-)

''"Ungene" ser på Cæsar,- så det pipler inn en del helt automatisk :-)''

Greit å ha noe å skylde på;-) Er det ikke mrxx som stadig vekk skylder på at kona vil se ymse programmer? ;-)

Hehe,- joda, greit å ha noe å skylde på... Men,- faktisk må jeg innrømme at Cæsar ikke er fullt så ille lenger som den var i begynnelsen. For det man så (glimt av) i starten var ille, synes jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...