Gå til innhold

Er jeg paranoid som ønsker å vite dette?

Anbefalte innlegg

Gjest terapisøker

Jeg skal begynne i et gruppeterapiopplegg og har derfor skrevet en seks sider lang søknad som handler om min barndom, ungdomstid, psykiske problemer, seksuelle frustrasjoner, familieproblemer etc.

Jeg føler et veldig ubehag ved å levere dette fra meg fordi jeg ikke aner hvordan de oppbevarer det. Hvor sensitiv er denne informasjonen for dem?

Er det et tegn på mistenksomhet fra min side hvis jeg spør hvordan denne informasjonen blir lagret?

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Nei, det er du ikke.

Jeg stusser over at det skal være nødvendig med så mange opplysninger for å starte gruppebehandling. Er dette en form for psykodynamisk/psykoanalytisk gruppe?

Gjest terapisøker

Nei, det er du ikke.

Jeg stusser over at det skal være nødvendig med så mange opplysninger for å starte gruppebehandling. Er dette en form for psykodynamisk/psykoanalytisk gruppe?

Der jeg er til utredning er det mange forskjellige grupper. Har ikke kommet med i en gruppe ennå. Kanskje det er lettere å plassere meg et sted når de vet mest mulig om meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...