Gå til innhold

Hva kan man servere fløtegratinerte poteter til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra biff? Står helt stille for meg egentlig. Kommer ikke på noe. Roastbiff kanskje, men det rekker jeg ikke å steke i morgen.

Fortsetter under...

Skrevet

Og lar du kyllingen steke på toppen av potetene blir det et himmelsk måltid :)

Skrevet

Kylling :)

Hva slags kylling? Filet da eller?

Skrevet

Kyllingfilet med fløtegratinerte poteter må være knall! :o) Du kan vel servere så mange til det vel - strimlet svinekjøtt, kalkun, viltkjøtt eller rett og slett stekte karbonader?

Skrevet

Kyllingfilet med fløtegratinerte poteter må være knall! :o) Du kan vel servere så mange til det vel - strimlet svinekjøtt, kalkun, viltkjøtt eller rett og slett stekte karbonader?

Karbonader er litt kjedelig på en lørdag syns jeg. Koteletter like så. Kanskje det blir marinerte kyllingfileter :o)

Annonse

Skrevet

Hadde jeg hatt bedre tid skulle det blitt lammelår med masse hvitløk. Nam!

Skrevet

Det som hu mor brukte å gjøre var å ta et par hele kyllinger og dele dem i passe stykker.... krydre dem godt og legge dem opp på potetene ..... masse kremfløte over... minst to pakker. Det var helt nydelig. *får lyst å lage*

Går helt sikker utmerket med filet også :)

Skrevet

Karbonader er litt kjedelig på en lørdag syns jeg. Koteletter like så. Kanskje det blir marinerte kyllingfileter :o)

Lammekoteletter er jo også digg da, om du er glad i lam;-)

Skrevet

Du kan vel servere det til omtrent alt som du kunne/ville ha servert vanlig kokte poteter tiil?

Skrevet

Du kan vel servere det til omtrent alt som du kunne/ville ha servert vanlig kokte poteter tiil?

Problemet er dårlig fantasi. Haha. Serverer aldri kokte poteter :o) Også skal det være litt godt på en lørdag da.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...