candyqueen_83 Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Bortsett fra biff? Står helt stille for meg egentlig. Kommer ikke på noe. Roastbiff kanskje, men det rekker jeg ikke å steke i morgen. 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Og lar du kyllingen steke på toppen av potetene blir det et himmelsk måltid 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 Kylling Hva slags kylling? Filet da eller? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Hva slags kylling? Filet da eller? Kyllingfilet med fløtegratinerte poteter må være knall! ) Du kan vel servere så mange til det vel - strimlet svinekjøtt, kalkun, viltkjøtt eller rett og slett stekte karbonader? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 Kyllingfilet med fløtegratinerte poteter må være knall! ) Du kan vel servere så mange til det vel - strimlet svinekjøtt, kalkun, viltkjøtt eller rett og slett stekte karbonader? Karbonader er litt kjedelig på en lørdag syns jeg. Koteletter like så. Kanskje det blir marinerte kyllingfileter ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. september 2009 Forfatter Skrevet 25. september 2009 Kyllingfilet med fløtegratinerte poteter må være knall! ) Du kan vel servere så mange til det vel - strimlet svinekjøtt, kalkun, viltkjøtt eller rett og slett stekte karbonader? Hadde jeg hatt bedre tid skulle det blitt lammelår med masse hvitløk. Nam! 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Hva slags kylling? Filet da eller? Det som hu mor brukte å gjøre var å ta et par hele kyllinger og dele dem i passe stykker.... krydre dem godt og legge dem opp på potetene ..... masse kremfløte over... minst to pakker. Det var helt nydelig. *får lyst å lage* Går helt sikker utmerket med filet også 0 Siter
grot Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Karbonader er litt kjedelig på en lørdag syns jeg. Koteletter like så. Kanskje det blir marinerte kyllingfileter ) Lammekoteletter er jo også digg da, om du er glad i lam;-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Du kan vel servere det til omtrent alt som du kunne/ville ha servert vanlig kokte poteter tiil? 0 Siter
astridny Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Vi bruker det til karbonader. :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 Du kan vel servere det til omtrent alt som du kunne/ville ha servert vanlig kokte poteter tiil? Problemet er dårlig fantasi. Haha. Serverer aldri kokte poteter ) Også skal det være litt godt på en lørdag da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.