Gå til innhold

Bivirkning av trilafon

Anbefalte innlegg

Gjest komplisert?

Jeg har funnet ut at konsentrasjon og hukommelse har mye med sexlyst å gjøre. Etter at jeg startet med trilafon greier jeg å konsentrere meg så mye, ting går saktere og jeg husker faktisk mye bedre. Så da kan det kanskje være pga at jeg nå husker at jeg og min mann har vært sammen som gjør at jeg har mere sexlyst?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335467-bivirkning-av-trilafon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller konklusjonen blir kanskje at man må ha en viss grad av hukommelse og konsentrasjon for å ha sex-lyst? Hm..skal forske mere på dette området .)

Det kan også være at dårlig hukommelse og dårlig konsentrasjon har tatt mye energi og overskudd fra deg. Og at du nå greier å glede deg mer over livet.

Og vips!

Du får mer lyst på mannen din :)

Gjest ukomplisert?

Det kan også være at dårlig hukommelse og dårlig konsentrasjon har tatt mye energi og overskudd fra deg. Og at du nå greier å glede deg mer over livet.

Og vips!

Du får mer lyst på mannen din :)

Du sier noe der, kanskje ikke så komplisert som jeg vil ha det til likevel dette. Ser mye lysere på alt ja, til og med den stygge lampa over kjøkkenbordet er ikke så stygg lengre, hehe. Tror jeg skal begynn i glaxo eller noe sånt medisinfirma og starte reklame for denne medisinen :)

Du sier noe der, kanskje ikke så komplisert som jeg vil ha det til likevel dette. Ser mye lysere på alt ja, til og med den stygge lampa over kjøkkenbordet er ikke så stygg lengre, hehe. Tror jeg skal begynn i glaxo eller noe sånt medisinfirma og starte reklame for denne medisinen :)

:)

God livskvalitet gir mer og bedre sex :)

NYT!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...