favn Skrevet 18. august 2001 Del Skrevet 18. august 2001 som kvinne har jeg erfart at det i grunnen dreier seg om orket hvor mange orgasmer jeg vil ha etter hverandre *s*. inntil nå har jeg trodd at serieorgasmer kun var forbeholdt kvinner og høyt- og langtkommende kama sutratilhengere. imidlertid har min mer *alminnelige* partner (voksen kar) hatt to på rappen, dvs. med omtrent et minutts mellomrom. dette har ikke skjedd før. vi gjorde ikke noe *spesielt*, en fin misjonær der begge fikk to hver (huff, beklager det kvantitative innslaget her...). fordi noen menn har litt *lettere* orgasmer, vil jeg opplyse om at han alltid har det jeg kaller kraftige og langvarige. i følge ham selv var nr. 2 ikke mindre kraftig, selv om det *kanskje ikke kom like mye ut som det pleier* (som han selv formulerte det). er dette kjent for flere menn? kunne også tenke meg en kommentar fra legen / eksperten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33548-serieorgasmer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 18. august 2001 Del Skrevet 18. august 2001 Hei favn! Det høres ut som om du og partneren din har et flott sexliv. Du kan koble dine orgasmer i serier, og så opplever du også at partneren din også kommer over flere runder. For kvinner er det ingen ting som tilsier at vi ikke skal få flere orgasmer. For menn er det ikke helt vanlig. Noen menn klarer å holde igjen orgasmen sin ved aktiv bruk av PC-muskulaturen. Ved at de kniper muskulaturen slik vi kvinner gjør når vi gjør knipeøvelser, klarer de å holde ejakulasjonen tilbake, selv om de opplever en lystopplevelse som ligner på den de får når de ejakulerer. Men har de først ejakulert, har som regel toget gått for dem, i hvert fall for de fleste menn i moden alder. Årsaken er at menn rett etter ejakulasjon går rett over i avspenningsfasen. De fleste får da en følelse av tilfredshet og deretter mangel på interesse for videre seksuell aktivitet. Det er antatt å være forårsaket av stoffet oxytocin, som frigjøres under orgasme. Oxytocin er også antatt å være årsaken til at mange menn blir søvninge i avspenningsperioden (også om samleiet har foregått om morgenen). Hva som gjorde at din partner ikke gikk over i avspenningsfasen, er vanskelig å si. Det kan rett og slett være at oxytocinen ikke hadde hatt tid til å virke ennå, og at neste dose sæd straks lå klar til avlevering. Har hørt om andre menn som også klarer å gå over to runder, når neste runde kommer raskt etter den første, så gleden kan sikkert gjentas. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33548-serieorgasmer/#findComment-130315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 18. august 2001 Forfatter Del Skrevet 18. august 2001 Hei favn! Det høres ut som om du og partneren din har et flott sexliv. Du kan koble dine orgasmer i serier, og så opplever du også at partneren din også kommer over flere runder. For kvinner er det ingen ting som tilsier at vi ikke skal få flere orgasmer. For menn er det ikke helt vanlig. Noen menn klarer å holde igjen orgasmen sin ved aktiv bruk av PC-muskulaturen. Ved at de kniper muskulaturen slik vi kvinner gjør når vi gjør knipeøvelser, klarer de å holde ejakulasjonen tilbake, selv om de opplever en lystopplevelse som ligner på den de får når de ejakulerer. Men har de først ejakulert, har som regel toget gått for dem, i hvert fall for de fleste menn i moden alder. Årsaken er at menn rett etter ejakulasjon går rett over i avspenningsfasen. De fleste får da en følelse av tilfredshet og deretter mangel på interesse for videre seksuell aktivitet. Det er antatt å være forårsaket av stoffet oxytocin, som frigjøres under orgasme. Oxytocin er også antatt å være årsaken til at mange menn blir søvninge i avspenningsperioden (også om samleiet har foregått om morgenen). Hva som gjorde at din partner ikke gikk over i avspenningsfasen, er vanskelig å si. Det kan rett og slett være at oxytocinen ikke hadde hatt tid til å virke ennå, og at neste dose sæd straks lå klar til avlevering. Har hørt om andre menn som også klarer å gå over to runder, når neste runde kommer raskt etter den første, så gleden kan sikkert gjentas. takk for interessant og opplysende svar. forøvrig glemte jeg å si at han, fortsatt nokså forbløffet over en ny erfaring, få minutter etter konstaterte at han var helt klar for en ny runde... dessverre var det ikke anledning til det. *S* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33548-serieorgasmer/#findComment-130316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xper Skrevet 29. august 2001 Del Skrevet 29. august 2001 Hei favn! Det høres ut som om du og partneren din har et flott sexliv. Du kan koble dine orgasmer i serier, og så opplever du også at partneren din også kommer over flere runder. For kvinner er det ingen ting som tilsier at vi ikke skal få flere orgasmer. For menn er det ikke helt vanlig. Noen menn klarer å holde igjen orgasmen sin ved aktiv bruk av PC-muskulaturen. Ved at de kniper muskulaturen slik vi kvinner gjør når vi gjør knipeøvelser, klarer de å holde ejakulasjonen tilbake, selv om de opplever en lystopplevelse som ligner på den de får når de ejakulerer. Men har de først ejakulert, har som regel toget gått for dem, i hvert fall for de fleste menn i moden alder. Årsaken er at menn rett etter ejakulasjon går rett over i avspenningsfasen. De fleste får da en følelse av tilfredshet og deretter mangel på interesse for videre seksuell aktivitet. Det er antatt å være forårsaket av stoffet oxytocin, som frigjøres under orgasme. Oxytocin er også antatt å være årsaken til at mange menn blir søvninge i avspenningsperioden (også om samleiet har foregått om morgenen). Hva som gjorde at din partner ikke gikk over i avspenningsfasen, er vanskelig å si. Det kan rett og slett være at oxytocinen ikke hadde hatt tid til å virke ennå, og at neste dose sæd straks lå klar til avlevering. Har hørt om andre menn som også klarer å gå over to runder, når neste runde kommer raskt etter den første, så gleden kan sikkert gjentas. Hei Favn og Gro, og ellers andre ”spesielt interesserte” jeg leste innlegget ditt Favn, med stor interesse, og svaret ditt Gro med enda større interesse! Min første tanke var; hvor mye/lite vet vi om statistikker – ”abnormiteter” verses ”normaliteter”? I første rekke var tankene knyttet til debatten om serieorgasmer. Men tankene har fortsatt, og dette med å samle kunnskap/teori/statistikk/logikk etc. er mer spennende enn jeg har trodd. Den samlede kunnskapen vår er jo basert på tilgjengelig materiale? Hva med det som IKKE er tilgjengelig? Det vil kanskje påvirke statistikken. De fleste av oss lever jo i en noe begrenset verden (f. eks på temaet seksualitet). Gjennom mitt seksualliv har jeg ikke verken delt eller blitt tildelt sannferdige utredninger fra/til perifere menneskers seksualliv. Heldigvis har jeg vært ekstremt heldig i mitt liv, da tenker jeg på at jeg tidlig i forskningsfasen traff en kvinne (med stor K), som var noen år eldre enn meg – og et erfaringsnivå som var sjeldent høyt… Så høyt at det kanskje hadde en tosidig effekt for henne – men for meg var den ensidig positiv. For å gjøre en lang historie litt kort(ere); Hun hadde gjennom sitt svært aktive seksualliv aldri fått orgasme! Kanskje var det jakten på opplevelsen av orgasmen som drev henne gjennom et stort antall partnere på relativt kort tid. På dette tidspunktet hadde jeg et kvinnesyn jeg ikke kan stå for i dag. Fordi jeg til da ikke hadde engasjert meg særlig dypt i kvinnene i mitt liv. Men møtet med en mye mer moden kvinne (på alle felter) forandret dette kvinnesynet DRAMATISK. Da jeg merket at hun hadde vanskelig for å få sin etterlengtede orgasme – forbannet jeg meg på at jeg skulle klare det! Jeg kan ikke i farten huske hvor mange kvelder/netter jeg/vi brukte, men jeg tror at det var den fjerde gangen jeg/vi klarte å løfte henne til stjernene. Egentlig har det med respekt å gjøre – gi noe som varer – gi en opplevelse. Orgasmen(e) hennes var så voldsomme at det var en FRYD. På denne måten lærte jeg en hel masse tekniske ting, hun var ekstremt åpen og var lett å lese, slik at forskningen min (med hender, fingre, lepper, munn, tunge, penis – ja ALT) – var veldig enkel. Også fordi hun fortalte hva hun følte når jeg gjorde forskjellige ting – og jeg brukte alle sanser for å observere - også det visuelle som skjedde. Hvordan skjeden oppførte seg før en orgasme, hvordan magemusklene knyttet seg, lårmusklene, ansiktsuttrykket, lydene, forskjellige nivåer og tilsynelatende forskjellig ”konsistens” på saftene fra kjønnet. Hvor og hvor hardt klitoris kunne stimuleres, hvor mye fuktighet og hvilken kroppsvæske som var best å smøre klitoris med, for å oppnå ønsket friksjon, og mye mer, som altså helt tilfeldig gjorde at jeg på to år lærte mer om ”reflektert sex” enn mange gjør gjennom et helt liv. Hun lærte meg sin ”favorittklitorisstimulering” ved at jeg fikk se henne masturbere, og kose litt med henne samtidig. Pussig å tenke på i dag – mange år etter – at denne kvinnen også gjorde sitt til at flere av hennes medsøstre (mine senere partnere) fikk nyte godt av kunnskapen og erfaringen hun velvillig delte med meg. Når jeg tenker på det i dag er det som å se en hund i en dressur-situasjon. Når den er motivert og får til det eieren vil – får den en sukkerbit til belønning… Jeg jobbet hardt med orgasmen hennes – men sannelig fikk jeg belønninger også. Jeg fikk oppleve nytelsen det er å se et menneske ha det sååååå godt – og jeg fikk hele kreditten for det. På denne måten fikk jeg som 18 åring et selvbilde som har hjulpet meg gjennom tunge faser i livet. Jeg lærte at fullstendig åpenhet må til - om målene skal nås i dette livet. Jeg har nevnt at orgasmene hennes var kraftige, men til alt overmål EJAKULERTE hun også… Til nå har jeg bare opplevd dette med en partner utenom henne. I begge forholdene var det KOMPLETT åpenhet. Det ser ut til at åpenheten fører en sideeffekt med seg som er svært verdifull for detaljene i forholdet. Det ser for meg ut til at den formen for avslapping i forhold til kropp, utseende, gjensidig prestasjonsangst etc. fører til at nytelsen blir enda STØRRE. (selvfølgelig elsket vi ALLTID med lyset på). Kan det tenkes at denne avslapningen påvirker muligheten for å ejakulere? Det er jo for så vidt et paradoks da de fleste har et nokså høyt spenningsforhold eller et for avslappet (gir blaffen bare det går for meg holdning) forhold under akten. Kanskje er det en viss logikk i dette, for hvis jeg skal ta hensyn til det lille jeg vet om mennesker seksualliv, så våger jeg påstanden om at de fleste kvinner IKKE har det optimalt. Og siden de fleste menn tror de er fornøyd etter at de har fått tømt seg, betyr jo dette at de fleste har langt mer å hente. Dette forårsaker imidlertid ikke den store frustrasjonen verken hos kvinner eller menn – fordi kvinnen kjenner mange som har det verre – og svært få som har de VELDIG bra, og vi menn lever jo i vårt enfold og tror at det er den ene orgasmen som skal til for at vi er lykkelige. Lykkelig uvitende – sier jeg da – for det de fleste menn ikke vet, er at det går an å få serieorgasmer og ”rekkeogradorgasmer”, hvis de bare tør eksperimentere. Jeg velger å være så drøy fordi jeg vet at jeg ikke er enestående. Rent bortsett fra at jeg var heldig å lærte mye tidlig. Men på alle andre felter er jeg nokså representativ for gjennomsnittet. MEN jeg har fått seks orgasmer på rad, uten antydning til svekket ereksjon. Et vanlig samleie inneholder normalt to orgasmer til meg, og minimum to til partneren. Jeg tror det er motivasjon/vilje/tro som gjøre at min ereksjon holder til jeg ikke ”gidder” mer. Dette tror jeg ikke er enestående, men kanskje jeg tilfeldigvis har klart å ”styre” ett eller annet i hjernen som gjør dette mulig. Jeg setter alt inn på å gi partneren den første – da er jo det viktigste gjort allerede? Dette gir jo også selvtillit og mot til å fortsette på en god måte. Jeg kan (heldigvis) ikke forklare hvordan jeg får det til, og jeg kan si på forhånd de gangene det ikke vil fungere. Dette er jo også en velsignelse, fordi det gir meg en mulighet for å redusere forventingene hos partneren. De gangene jeg har sagt fra ”at i dag tror jeg ikke det vil bli noen ”stor” opplevelse, har partneren sagt; ”det kan jeg se på øynene dine – du er sliten vennen min – legg deg ned så skal JEG stelle med deg – for en gangs skyld”. Det viser altså at de glemmer at det er jeg som NYTER til vanlig – nyter å se spasmene som jager gjennom kropp og sjel……. Siden jeg har skrevet så mye (mye mer en jeg hadde planlagt), slenger jeg på en liten historie som hendte med meg og min kjære læremester og kvinne med stor K. Vi la oss en kveld kl. 00:00 – for å elske (jeg glemte å si at vi elsket to til tre ganger HVER DAG.), vi var begge i god form for en angorakveld som Bjørn Eidsvåg sier. Vi elsket i seks timer uten at penis hadde antydning til slapp tilstand – vi kom sammen seks ganger, og den siste gangen – samtidig med vekkerklokken som ringte kl 06:00, og varslet om at det var på tide å komme seg på jobb. Vekkerklokken ringte midt i hennes til da største orgasme og vi levde oss slik inn i akten, nesten hinsides – ja vi var i en slags elskovsrus – men ble kjapt plassert i et mindre rosa miljø av den vanvittig upassende lyden fra vekkerklokken. Vi kikket forundret på hverandre, og det ble en latterbombe av dimensjoner når vi skjønte hva som skjedde. Jeg klarer jo ikke helt å slutte, men skjønner at jeg MÅ, så til sist sier jeg til min eksKvinne; hvis du leser dette skal du vite at jeg tenker på deg nesten hver dag, jeg vet hvor du bor, og jeg vet begge telefonnumrene dine, men det er så mange år siden vi har hatt kontakt – at jeg tør ikke ta kontakt med deg, men det gir deg jo en mulighet for å gi meg et signal her? Samtidig vil jeg bare beklage at jeg ikke var moden nok for deg DA. Hilsen Xper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33548-serieorgasmer/#findComment-132195 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 29. august 2001 Del Skrevet 29. august 2001 Hei Favn og Gro, og ellers andre ”spesielt interesserte” jeg leste innlegget ditt Favn, med stor interesse, og svaret ditt Gro med enda større interesse! Min første tanke var; hvor mye/lite vet vi om statistikker – ”abnormiteter” verses ”normaliteter”? I første rekke var tankene knyttet til debatten om serieorgasmer. Men tankene har fortsatt, og dette med å samle kunnskap/teori/statistikk/logikk etc. er mer spennende enn jeg har trodd. Den samlede kunnskapen vår er jo basert på tilgjengelig materiale? Hva med det som IKKE er tilgjengelig? Det vil kanskje påvirke statistikken. De fleste av oss lever jo i en noe begrenset verden (f. eks på temaet seksualitet). Gjennom mitt seksualliv har jeg ikke verken delt eller blitt tildelt sannferdige utredninger fra/til perifere menneskers seksualliv. Heldigvis har jeg vært ekstremt heldig i mitt liv, da tenker jeg på at jeg tidlig i forskningsfasen traff en kvinne (med stor K), som var noen år eldre enn meg – og et erfaringsnivå som var sjeldent høyt… Så høyt at det kanskje hadde en tosidig effekt for henne – men for meg var den ensidig positiv. For å gjøre en lang historie litt kort(ere); Hun hadde gjennom sitt svært aktive seksualliv aldri fått orgasme! Kanskje var det jakten på opplevelsen av orgasmen som drev henne gjennom et stort antall partnere på relativt kort tid. På dette tidspunktet hadde jeg et kvinnesyn jeg ikke kan stå for i dag. Fordi jeg til da ikke hadde engasjert meg særlig dypt i kvinnene i mitt liv. Men møtet med en mye mer moden kvinne (på alle felter) forandret dette kvinnesynet DRAMATISK. Da jeg merket at hun hadde vanskelig for å få sin etterlengtede orgasme – forbannet jeg meg på at jeg skulle klare det! Jeg kan ikke i farten huske hvor mange kvelder/netter jeg/vi brukte, men jeg tror at det var den fjerde gangen jeg/vi klarte å løfte henne til stjernene. Egentlig har det med respekt å gjøre – gi noe som varer – gi en opplevelse. Orgasmen(e) hennes var så voldsomme at det var en FRYD. På denne måten lærte jeg en hel masse tekniske ting, hun var ekstremt åpen og var lett å lese, slik at forskningen min (med hender, fingre, lepper, munn, tunge, penis – ja ALT) – var veldig enkel. Også fordi hun fortalte hva hun følte når jeg gjorde forskjellige ting – og jeg brukte alle sanser for å observere - også det visuelle som skjedde. Hvordan skjeden oppførte seg før en orgasme, hvordan magemusklene knyttet seg, lårmusklene, ansiktsuttrykket, lydene, forskjellige nivåer og tilsynelatende forskjellig ”konsistens” på saftene fra kjønnet. Hvor og hvor hardt klitoris kunne stimuleres, hvor mye fuktighet og hvilken kroppsvæske som var best å smøre klitoris med, for å oppnå ønsket friksjon, og mye mer, som altså helt tilfeldig gjorde at jeg på to år lærte mer om ”reflektert sex” enn mange gjør gjennom et helt liv. Hun lærte meg sin ”favorittklitorisstimulering” ved at jeg fikk se henne masturbere, og kose litt med henne samtidig. Pussig å tenke på i dag – mange år etter – at denne kvinnen også gjorde sitt til at flere av hennes medsøstre (mine senere partnere) fikk nyte godt av kunnskapen og erfaringen hun velvillig delte med meg. Når jeg tenker på det i dag er det som å se en hund i en dressur-situasjon. Når den er motivert og får til det eieren vil – får den en sukkerbit til belønning… Jeg jobbet hardt med orgasmen hennes – men sannelig fikk jeg belønninger også. Jeg fikk oppleve nytelsen det er å se et menneske ha det sååååå godt – og jeg fikk hele kreditten for det. På denne måten fikk jeg som 18 åring et selvbilde som har hjulpet meg gjennom tunge faser i livet. Jeg lærte at fullstendig åpenhet må til - om målene skal nås i dette livet. Jeg har nevnt at orgasmene hennes var kraftige, men til alt overmål EJAKULERTE hun også… Til nå har jeg bare opplevd dette med en partner utenom henne. I begge forholdene var det KOMPLETT åpenhet. Det ser ut til at åpenheten fører en sideeffekt med seg som er svært verdifull for detaljene i forholdet. Det ser for meg ut til at den formen for avslapping i forhold til kropp, utseende, gjensidig prestasjonsangst etc. fører til at nytelsen blir enda STØRRE. (selvfølgelig elsket vi ALLTID med lyset på). Kan det tenkes at denne avslapningen påvirker muligheten for å ejakulere? Det er jo for så vidt et paradoks da de fleste har et nokså høyt spenningsforhold eller et for avslappet (gir blaffen bare det går for meg holdning) forhold under akten. Kanskje er det en viss logikk i dette, for hvis jeg skal ta hensyn til det lille jeg vet om mennesker seksualliv, så våger jeg påstanden om at de fleste kvinner IKKE har det optimalt. Og siden de fleste menn tror de er fornøyd etter at de har fått tømt seg, betyr jo dette at de fleste har langt mer å hente. Dette forårsaker imidlertid ikke den store frustrasjonen verken hos kvinner eller menn – fordi kvinnen kjenner mange som har det verre – og svært få som har de VELDIG bra, og vi menn lever jo i vårt enfold og tror at det er den ene orgasmen som skal til for at vi er lykkelige. Lykkelig uvitende – sier jeg da – for det de fleste menn ikke vet, er at det går an å få serieorgasmer og ”rekkeogradorgasmer”, hvis de bare tør eksperimentere. Jeg velger å være så drøy fordi jeg vet at jeg ikke er enestående. Rent bortsett fra at jeg var heldig å lærte mye tidlig. Men på alle andre felter er jeg nokså representativ for gjennomsnittet. MEN jeg har fått seks orgasmer på rad, uten antydning til svekket ereksjon. Et vanlig samleie inneholder normalt to orgasmer til meg, og minimum to til partneren. Jeg tror det er motivasjon/vilje/tro som gjøre at min ereksjon holder til jeg ikke ”gidder” mer. Dette tror jeg ikke er enestående, men kanskje jeg tilfeldigvis har klart å ”styre” ett eller annet i hjernen som gjør dette mulig. Jeg setter alt inn på å gi partneren den første – da er jo det viktigste gjort allerede? Dette gir jo også selvtillit og mot til å fortsette på en god måte. Jeg kan (heldigvis) ikke forklare hvordan jeg får det til, og jeg kan si på forhånd de gangene det ikke vil fungere. Dette er jo også en velsignelse, fordi det gir meg en mulighet for å redusere forventingene hos partneren. De gangene jeg har sagt fra ”at i dag tror jeg ikke det vil bli noen ”stor” opplevelse, har partneren sagt; ”det kan jeg se på øynene dine – du er sliten vennen min – legg deg ned så skal JEG stelle med deg – for en gangs skyld”. Det viser altså at de glemmer at det er jeg som NYTER til vanlig – nyter å se spasmene som jager gjennom kropp og sjel……. Siden jeg har skrevet så mye (mye mer en jeg hadde planlagt), slenger jeg på en liten historie som hendte med meg og min kjære læremester og kvinne med stor K. Vi la oss en kveld kl. 00:00 – for å elske (jeg glemte å si at vi elsket to til tre ganger HVER DAG.), vi var begge i god form for en angorakveld som Bjørn Eidsvåg sier. Vi elsket i seks timer uten at penis hadde antydning til slapp tilstand – vi kom sammen seks ganger, og den siste gangen – samtidig med vekkerklokken som ringte kl 06:00, og varslet om at det var på tide å komme seg på jobb. Vekkerklokken ringte midt i hennes til da største orgasme og vi levde oss slik inn i akten, nesten hinsides – ja vi var i en slags elskovsrus – men ble kjapt plassert i et mindre rosa miljø av den vanvittig upassende lyden fra vekkerklokken. Vi kikket forundret på hverandre, og det ble en latterbombe av dimensjoner når vi skjønte hva som skjedde. Jeg klarer jo ikke helt å slutte, men skjønner at jeg MÅ, så til sist sier jeg til min eksKvinne; hvis du leser dette skal du vite at jeg tenker på deg nesten hver dag, jeg vet hvor du bor, og jeg vet begge telefonnumrene dine, men det er så mange år siden vi har hatt kontakt – at jeg tør ikke ta kontakt med deg, men det gir deg jo en mulighet for å gi meg et signal her? Samtidig vil jeg bare beklage at jeg ikke var moden nok for deg DA. Hilsen Xper. Sukk,du høres ut som min ex.Men er det ikke! Savner han jeg.....for aldri har det vært bedre enn med akkurat han. Vi hadde det slik du beskriver,veldig intenst,kunne lukte han på avstand nesten. Men,man får vel ikke i pose og sekk! Nå er det mest kjedelig,og lite åpenhet om fantasier etc....Tenk,så forskjellige man er! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33548-serieorgasmer/#findComment-132201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xper Skrevet 29. august 2001 Del Skrevet 29. august 2001 Sukk,du høres ut som min ex.Men er det ikke! Savner han jeg.....for aldri har det vært bedre enn med akkurat han. Vi hadde det slik du beskriver,veldig intenst,kunne lukte han på avstand nesten. Men,man får vel ikke i pose og sekk! Nå er det mest kjedelig,og lite åpenhet om fantasier etc....Tenk,så forskjellige man er! Joda - ingenting varer evig, og når vi har det ene mangler vi det andre - og når vi får det så dukker det fxn meg opp nye behov eller ønsker.... Du tydet savnet mitt også skjønner jeg. Det er jo litt komplekst - å få det sånn??? Det må være en viss likhet i grunnbehov / lyster i mennesket som kan skape en sååå gooood kombinasjon. Jeg inrømmer gladelig at jeg savner henne forferdelig, det gav et enormt overskudd å ha det sååå godt. Jeg kjeder meg også - ellers hadde jeg jo aldri vært her .. søker,søker,søker takk for kommentaren 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33548-serieorgasmer/#findComment-132232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.