Gå til innhold

NHD: Jeg lurer...

Gjest Jeg regner med at du vet hem jeg er

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg regner med at du vet hem jeg er
Skrevet

på hvorfor jeg alltid har så motstridende meninger enn de fleste her inne.

Noen av diskusjonene/samtalene går jeg inn i fordi jeg er uenig. Så står jeg der og argumenterer aleine da, og mener ting som så og si ingen andre mener.

Er det rart? Psykt? Bør jeg jobbe med meg selv og forandre meg?

Dol er blitt en slags øvingsarena for meg til å hevde egne meninger og tørre å stå for dem. Det synes jeg er positivt, og jeg vokser faktisk på det. (Er nemlig rimelig svak og unnvikende i RL). Men jeg er feig fremdeles da, siden jeg ikke tør å bruke samme nicket hele tida her inne.

Jeg regner du vet hvem jeg er siden du har mulighet til å finne ut av alle innleggene mine ved å sammenligne min oppgitte e-post adresse.

Videoannonse
Annonse
Gjest Det tror jeg neppe!
Skrevet

Dersom NHD driver å sammenligner med e-post må han ha god tid, og det tror jeg neppe han har!

Skrevet

Dersom NHD driver å sammenligner med e-post må han ha god tid, og det tror jeg neppe han har!

Tror ikke jeg heller!

Skrevet

Hva slaks meninger har du som er så motstridene, mener du ?

E-Posten kommer vel bare frem når du poster direkte til NHD, tror jeg da ?

Gjest Jeg regner med at du vet hvem jeg er
Skrevet

Tror ikke det er vanskeligere å finne ut av det enn det er for oss å trykke på "Svar til meg"-knappen. Der blir alle våre svar registrert, uansett hvilken signatur vi har valgt å underskrive med, og det er pga vår registrerte e-post adresse.

Tipper Webmaster og NHD har en lignende "knapp" som viser alle våre innlegg knyttet til e-post adressen vår.

Skrevet

Hva slaks meninger har du som er så motstridene, mener du ?

E-Posten kommer vel bare frem når du poster direkte til NHD, tror jeg da ?

E-post ser alle webmastere og alle fagpersoner.

Skrevet

Tror ikke det er vanskeligere å finne ut av det enn det er for oss å trykke på "Svar til meg"-knappen. Der blir alle våre svar registrert, uansett hvilken signatur vi har valgt å underskrive med, og det er pga vår registrerte e-post adresse.

Tipper Webmaster og NHD har en lignende "knapp" som viser alle våre innlegg knyttet til e-post adressen vår.

NHD har sagt han må anstrenge seg for å se e-post......

Gjest Jeg regner med at du vet hvem jeg er
Skrevet

NHD har sagt han må anstrenge seg for å se e-post......

Javel? Kanskje det gjaldt det med at mailserveren var/er i ulage?

Husker han en gang skrev til en person at han utifra vedkommendes innlegg kunne danne seg en profil av ham.

Er ikke det scary, eller?

Skrevet

Javel? Kanskje det gjaldt det med at mailserveren var/er i ulage?

Husker han en gang skrev til en person at han utifra vedkommendes innlegg kunne danne seg en profil av ham.

Er ikke det scary, eller?

Nei det syns jeg ikke, han har taushetsplikt. Husker du hvem personen var?

Skrevet

Selv om nhd kan finne ut hvem du er ved å lete opp e-postadressen din (noe jeg ikke er sikker på), tviler jeg på at han gjør det for å svare på om det "psykt" å være uenig med flertallet.

Det er ikke noe i veien med å mene noe annet enn flertallet. Det kan bety at du tenker selvstendig. Det kan bety at du tør si høyt det andre ikke tør si.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har det ofte sånn jeg også :-)

Skrevet

Jeg har det ofte sånn jeg også :-)

Og det skyldes.....? Særhet? Andre som henger seg på flertallet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...