Gå til innhold

graviditet, abort, syptomer ved graviditet

Anbefalte innlegg

i 2 år har vi prøvd å bli foreldre i april 2009 hadde jeg en spontant abort, etter det hadde jeg og mannen vært hos legen for veieliedning.gynekologen min sa alt var ok med meg og legen min sa at jeg manglet jern. manne min hadde dårlig sprem kvalitet men fikk behandlig for det med en gang-.jeg tok jerntabletter i en måned og tar fotal. og gjør alt for bli gravid, blant annet har hat samleie hver annen dag nå i hele september(til min eggløsning) men jeg har hatt rara symptomer siste 2 månedene som er veldig likt med når man blir gravid.. jeg var så ,mange ganger kvalm forrige måned at jeg var sikker at jeg ble gravid men fikk mensen. samme skjer nå denne måneden også. i natt ble jeg så merkelig kvalm at( som om jeg var gravid) jeg løpt på do. og måtte bare ta testen for å være sikker at jeg ikke allerede var gravid selv om jef fikk mensen i september.. mend et.negativ. men mulighet for at jjeg ble gravid den måneden større men for tidlig for å teste. men hvorfor i allverden blir man kvalm. jeg tror nesten ikke på syptomene lenger.det skuffer meg og forvirrer meg fullstendig...forresten jeg er 35 mannen min er 37...hva er grunnen til at jeg blir kvalm når jeg ikke er gravid? jeg er frisk, harn ingen helse problemer heller... hvor lenge til bør vi prøve føre vi går for andre alternativer( kunstigbefrukting), får de som ikke blir foreldre på vanlig måte får noe støtte fra NAV osv? takker masse mvh Altintop

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335500-graviditet-abort-syptomer-ved-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :) Vi har selv prøvd nå i 1 år snart å få barn, noe som ikke er så lett tydligvis.. har skrevet en del innlegg her, du har kansje lest de? Men, har selv følt meg veldig gravid, puppene har vokst (og jeg er nesten flat) men,nå har jeg faktisk pupper, og har fått små ``prikker`` rundt brystvortene, har hatt utrolig smerter/verk i nedre del av magen, og spesielt på høyre siden, fikk mensen 1,5 uke for sent sist mnd, og tesstene viser at jeg ikke er gravid, er kjempe trett for tiden, og er ofte små kvalm. har missta hele fargen i hodet, og er lik blek =/ Var nettopp hos legen men jeg var IKKE gravid,tok ultra lyd og alt... han mente at jeg kansje kunne hatt en spontan abort, men han kunne ikke bekrefte det helt, siden det ville gå over av seg selv. men, jeg har fortsatt verk og alle de forandringene, hva er da galt? jeg er jo så sikker på at jeg er gravid, sikker samme følelse som deg. legen fortalte meg at jeg måtte stresse ned og ikke tenke på at jeg ville bli gravid, for da ble jeg det ikke, måtte bare tenke at dette hadde jeg ikke tid til osv... for jo mer en tenker på det, jo mindre sjangs er det for at man blir. klarer ikke tenke på annet, vil såå bli gravid :( Dette var ikke akkuratt så mye svar på ditt innlegg, men ville dele det med deg :) Lykke til til dere =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...